Dobbel gevinst i februar <3 <3

siljesixx

Andre møte med forumet
I går va eg og mannen på UL og der fekk me sjå 2 små hjerter som dunka!! :)))
 Det he vel ikkje heilt gått opp for oss ennå,men det kommer nok:)
 Er det fleire som ventar tvillingar i februar? Hadde vert kjekt å fått kontakt med noen som eg kan dele litt erfaringar med:)

Oi!! Så spennende!! Gratulerer så mye! Første tvillingene på februar såvidt jeg husker:-) Fantastisk!

Åhhh, så herlig! <3 Gratulerer så mye med tvillinger i magen, tror nok du er den første her inne :)

Så artig, Velkommen hit og gratulerer med to spirer. Tror du er den første som har fått bekreftet tvillinger :)

FrustrertFrøken skrev:
Oi, gratulerer med tvillinger i magen! Så spennende!

Yeay!!! :D

Oi oi så utrolig morro!! Håper du holder oss oppdatert under svangerskapet og ikke minst tiden etter at småttisene er født! Alltid morro å følge tvilling/ flerlingsvangerskap! 

Gratulerer så masse med 2 små i magen 

Åhh- så moro at dere får dobbel gevinst etter å ha prøvd siden 2009 :) Tror nok du er den første tvillingmammaen her inne sålangt! Gleder meg til å følge deg gjennom svangerskapet.

FrustrertFrøken skrev:
Oi, gratulerer med tvillinger i magen! Så spennende!

Tusen takk alle sammen,så hyggeligt med så mye tilbakemeldinger:)))
 Me har ein sønn på 6 år som me fekk til "på egenhånd",og gjett om han gledar seg til å bli storebror!!!!
 Er heilt ny her inne eg,så eg veit ikkje heilt kossen det fungerar detta,men eg lærer vel:)
 Er det noen som kan sei meg kossen eg får te eit slikt bilde av fosteret?

Hurra, hurra, dobbelt hurraaaa for dine to spirer i magen <3 <3

Gratulerer med 2 småttiser da;;) Veldig morro at det er noen som venter tvillinger her inne;;)

Wow! Tvillinger!! Gratulerer så masse, og lykke til med svangerskapet!

åij.:) gratulere så mye.:) dobbel lykke.:)

Gratulerer så masse med to små! og LYKKE TIL! <3 <3

Back
Topp