Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet det. Glow gjør det samme. Men markeringen på selve kalenderen i FF markerer ut to el-dager, og da kom det opp en infobox som sa at dersom det var to ELdager så ble den siste markert med kryss.FF setter strek for EL når du har 2 eller 3 temp over coverline. Den andre vet jeg ikke hvordan fungerer... Har du tatt EL tester da?
Hmm.. jeg mener at EL må ha vært 24, men det er vel bare fordi jeg har et håp om at hoppet betyr at jeg er gravidFF har bomma på EL dag hos meg da jeg ble gravid en gang. Fikk positiv g-test 7 dpo, men tror den satte EL for sent for hadde fortsatt El slim etter EL og da virket det som ff tok det med i beregningen...
Har så voldsomme bekkensmerter og det pleier jeg ikke ha annet enn i forkant av EL. Hadde en liten pause med smerter etter EL før det starta igjen, og det har ikke gitt seg. Og denne gangen er det MYE verre (typ kan nesten ikke kjøre bil), og hvis det var pga EL burde jeg ikke ha hatt det lenger nå.. Denne kroppen altså... Den lurer meg sikkert. Men det er ikke veldig gøy.Hmm.. jeg mener at EL må ha vært 24, men det er vel bare fordi jeg har et håp om at hoppet betyr at jeg er gravidHar så voldsomme bekkensmerter og det pleier jeg ikke ha annet enn i forkant av EL. Hadde en liten pause med smerter etter EL før det starta igjen, og det har ikke gitt seg. Og denne gangen er det MYE verre (typ kan nesten ikke kjøre bil), og hvis det var pga EL burde jeg ikke ha hatt det lenger nå.. Denne kroppen altså... Den lurer meg sikkert. Men det er ikke veldig gøy.