Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husker ikke hav det står på de andre sidene men apotek siden står det til foreldre ikke per husstandMen så står det vel én per husstand da, så er vel kanskje ikke helt meningen at man skal gjøre det![]()
Står ikke noe om per husstand bare at det er til foreldre så synes ikke det er utnytteVi har hentet to stk på apoteket, dette var vel egentlig fordi hun registrerte ikke hente koden så tenkte at jeg bare kunne hente en til. Ønsker ikke å 'utnytte' denne ordningen for det er så typisk at det sa blir ødelagt for andre.
Kan også da legge til at jeg fikk en del brukte tutteflasker før jeg fikk alle mine nye så disse gav jeg til veldedighet![]()
Står ikke noe om per husstand bare at det er til foreldre så synes ikke det er utnytte![]()
Blir mer enn hvordan man ser på det sakNei nei ikke om man henter to feks men når der blir sånn at man henter flere pakker siden de er gratis osv så vil jeg kalle det å 'utnytte'![]()
Blir mer enn hvordan man ser på det sakjeg synes det var snart at far kom på det, men nå er jeg ekstremt økonomisk å liker å spare på det jeg kan (kanskje på grensen til gjerrig)
![]()
Veldig enig med deg!Synes det blir litt på kanten å hente ut to pakker per barn. Blir å utnytte en veldig fin ordning. Men det er nå min mening, alle må få gjøre det de mener er riktig. Jeg hadde ikke hatt samvittighet til det.