Do-turer på natta...... :o/ uff....

Cino

Flørter med forumet
Går så mye på do om natta for å tisse!!!! Begynte med dette ganske tidlig i graviditeten. Måtte både 1 og 2 ganger på do de første ukene (da hadde jeg vond og sprengfull blære og måtte gå på do). Nå har det bare eskalert og de siste ukene (er 12 uker nå) går jeg på do 2-4 ganger. I natt har jeg vært hele 5 ganger på do. Våkner og har så vondt nederst i magen. Det sprenger ordentlig. Kommer ikke store mengder på do, men det er så ubehagelig og sprenger. 

Jeg var virkelig ikke så mye på do ved sist graviditet! Lurer jo på hvordan dette skal gå når jeg er høygravid :/ Ville tro det kanskje er sånn på det værste.... :/

Sååå... noen andre som er plaget med dette???? Slitsomt...

Uff hørtes veldig slitsomt ut alltså!
Jeg må kanskje gå en gang på do om natta.
Men det skal vel gi seg litt etterhvert når livmora begynner å vokse oppover i magen og løfter seg litt fra blære? Vi får håpe det iallefall, slik at du får sovet godt igjen. Det er jo viktig!

Jeg håper jo det for dette er en smule slitsomt :/ 

Nå som jeg er 12 uker, begynner vel livmora å få litt størrelse. Så livmora presser vel masse nedi der da, siden jeg ikke kjenner så mye til den (bare innimellom). Så får håpe den bare er litt treg med å komme seg opp av bekkenet da kanskje? 

Jeg må også en del på do om natten,innmari slitsomt..for når jeg går og legger meg igjen får jeg ikke sove! Ligger bare og vrir meg og prøver hardt å sove..noe som da gir helt motsatt effekt.. :/ kjedelig altså!

har du hatt første legetime ennå? for ut ifra hvordan du beskriver det tror jeg at jeg ville tatt og fått sjekket for UVI....

Jeg ville kanskje tatt en tur til legen å levert urinprøve for sikkerhetsskyld :-) jeg erpå do kanskje 1-2ganger, men da er det aldri sånn at jeg MÅ gå på do, men mest for å "slippe" en dotur til bare noen timer etterpå :-) også er de do turene storsett på morrakvisten sånn i 4-5tia :-) nå i det siste har det kanskje vært 1gang bare. Når jeg gikk med storebror gikk jeg hyppig på do om natta i første trimester, andretrimester var det kanskje en gang, tredje trimester tok det seg litt opp igjen. Siste mnd vsr det alt fra 1-4ganger om natta.

her varierer det veldig fra dag til dag. Noen netter er jeg oppe flere ganger og andre bare en gang tidlig på morgenen. Håper det har begynt å roe seg litt ned nå... Er vel hva man kaller slitsomt ja... Men hva finner vi oss ikke i, jenter:-)

I natt var jeg på do 3 ganger.. Og føler jeg må på do hele tiden. Husker det var sånn i begynnelsen sist gang også, men hadde aldri UVI. Så regner med det bare er sånn det er for meg når jeg er gravid. Må ganske ofte på do til vanlig også.

jo, her er det litt do-flying på natta :/

Samme her, akkurat som deg!! Er utrolig plagsomt, og gjelder forresten på dagtid også. Uansett om jeg har drukket bare vann eller noe annet!

Flyr jeg også. Gjorde det sist gang også. Trøst deg med at det pleier å roe seg i midt semesteret. Før det kommer tilbake på slutten. Du får se på det som en trening på litt nattevåk 

Har det slik her også, og hadde det sånn forrige svangerskap også, i første og tredje trimester... Hadde aldri uvi da heller... Må også på do ofte på dagen. Skikkelig plagsomt!

Back
Topp