Do trening

lTheresel

Forelsket i forumet
Nå er vi igang med do trening for fullt. Theo har endelig fått tilbake lysten på å tisse på do, mistet den i oktober da han begynte i barnehagen. Håper han er ferdig med bleie iløpet av denne sommeren[;)]

Så spennende! [:)]

Jobber med saken her vi også. Ting tar litt tid, men har iallfall begynt å si fra når tissefølelsen kommer!
Selvom det blir sagt fra akkurat idet noe kommer, er det jo et skritt mot riktig retning.

Ønsker dere også lykke til videre mot å nå målet! [:)]

Det kommer sikkert til å gå kjempebra! MAsse lykke til.

Så gøy da. Lykke til med treningen[:)]

Ja samma her! Jonas er nå klar for potta, ikke så gira på å sitte på ringen på do, så jeg lar han gå uten bleie, men med boxershorts, og så igår f.eks løp han rett til potta som stod i stua (var ute i hagen), dro ned boxer'n og tissa [:D]
Og så kom han jo vaklende med potta mot hagen til meg for å vise resultatet! Stolt som en hane [:)]
Hittil har det hjulpet med bare masse skryt og oppmerksomhet, + at han fikk et nyplukka jordbær.
Håper jeg slipper å begynne med "premiering", men om det må til, så skal jeg forsøke klistremerker[:)]

Lykke til.. Hvis han har fått lysten tilbake er han nok bleiefri i løpet av sommeren[:)]

vi holderogså på med det:) jenta mi blir 3år nå i august. hun sier enda ikke fra men jeg setter henne på potta/do sånn hver 4time ca. fungerer veldig bra har hatt tre uhell på en uke .. så håper hun snart er klar for å si ifra .. men jeg stresser ikke, det kommer nok snart:) lykke til alle sammen!!

Back
Topp