Do-ring

KathMor

Forumet er livet
Kjøpte doring vi i dag, for plutselig er det ei som som vil sitte på do, men synes det var litt skummelt og tvil holdt seg fast i meg, redd for å dette ned hehe ! Nå er det bare gøy og vil sitte hele tiden [:D] Kommer ikke noe da men [&:][8D]

Tror jeg må takke barnehagen for dette, hun må ha plukka det opp der - sett andre barn gjøre det - stas [:D]

Har ei her også som vil sitte på do hele tiden, men kommer aldri noe.. [8|][8D] 
Kjekt når de gjør det på eget initiativ da.. [:)]

Det samme her. Gøy å sitte på do, men litt skummelt å gjøre noe nedi det store hullet, selv med do-ring på. [:)]
Tenke jeg skulle kjøpe potte og prøve det. Noen som har prøvd det?

Begynte å sette henne på do før lenge siden. På morgonen tisser hun alltid men ellers varierer det. Hun sier aldri ifra selv når hun må på do. Kjøpte klistermerke førre helg før å se om hun ville sitte mere på do hvis hun får det vær gang hun sitter på do. Men har ikke hjelpt så mye ennå.

ORIGINAL: *Skjønningene*

Barnehagen har hodlt på en stund (potte) er kjempe flink i bhg.
Hjemme også, tisser hver gang han sitter på den.

Har sånn søt potte med doring og lokk! Tømmer den selv i do når han er ferdig :)

Han har sagt ifra ett par ganger også, men har ikke begynt no avvenning

Så flink han er [:D]

I barnehagen til M øver de bare på potte og do-trening hvis de gjør det hjemme også.
De sier det er fordi det ikke skal bli ekkelt for barna, at de skal føle seg "tvunget".
Så jeg får vel begynne skikkelig pottetrening hjemme først, skal bli så deilig å slippe å skrifte bæsje-bleie, og sikkert 1000 ganger bedre for M å gjøre fra seg på potten enn i bleien [:)][:)]

Nei jeg er veldig fornøyd - dette har ikke jeg pushet på i det hele tatt, så var kjempe overrasket når hun veldig ivrig begyn te å prate om bæsj, tiss og "promp i rompa" som hun sa [8D]
Nei jeg håper hun er bleie fri i sommer/etter sommeren, så vi har god tid på å komme oss dit [:)]

ORIGINAL: JulieAndora

Barnehagen har hodlt på en stund (potte) er kjempe flink i bhg.
Hjemme også, tisser hver gang han sitter på den.

Har sånn søt potte med doring og lokk! Tømmer den selv i do når han er ferdig :)

Han har sagt ifra ett par ganger også, men har ikke begynt no avvenning

Så flink han er [:D]

I barnehagen til M øver de bare på potte og do-trening hvis de gjør det hjemme også.
De sier det er fordi det ikke skal bli ekkelt for barna, at de skal føle seg "tvunget".
Så jeg får vel begynne skikkelig pottetrening hjemme først, skal bli så deilig å slippe å skrifte bæsje-bleie, og sikkert 1000 ganger bedre for M å gjøre fra seg på potten enn i bleien [:)][:)]

Ja blir deilig det, men orker ikke stresse no med det. Jonathan sluttet på 3 års dagen sin.
Var ett par uhell. sa jeg var tom for bleier [:D]

Det er barnehagen som skal ha rosen her, jeg hadde vel satt han der ett par ganger men ikke sagt ifra til bhg.

Hun sa på foreldremøtet at de hadde pottetreff der, de satt i en ring på pottene og leste bøker [:D]

Han har vist bæsjet der også, aldri skjedd hjemme[:)]

HAHAHA potte-treff - stiiiliiig [8D][:D]

snuppa mi ville sitte på do FØR vi fikk doring..nå vil hun ikke lengre[&:] hun vil heller gå på potta [:)]

De har begynt med do-ring i bhg, og hun har tissa i do TRE ganger![:D
hehe, men her hjemme sitter hun bare da, ingenting som har kommet oppi..
men artig at de i hvert fall vil og skjønner tegningen[:D]

ORIGINAL: *Emma08*

De har begynt med do-ring i bhg, og hun har tissa i do TRE ganger![:D
hehe, men her hjemme sitter hun bare da, ingenting som har kommet oppi..
men artig at de i hvert fall vil og skjønner tegningen[:D]

Ja sant! Må spørre de på mandag, for har ikke hørt noen ting - men er klart at hun har plukket det opp der ifra ja [:D]

Her har hun brukt do-ringen jevnt og trutt i ett år[:D] Og heldigvis blir hun flinkere for hver gang hun ikke har bleie på seg[:D]

Ehm... Do er ikke det sånn farlig ting? [:@]Her er han livredd do, doring, potte og alt som har med det å gjøre.
Han sier han skal bruke bleie til han blir like gammel som pappa [8D][:@][:'(]

Back
Topp