Do hver 2 time!

Mimi87

Elsker forumet
I natt har det vært ekstremt! På do hver 2 time!:/ håper ikke denne natten er den nye standaren..

Huff jeg har blitt sånn den siste uka jeg og:( i går drakk jeg min etter middag og i natt gikk det til kl 5:)

Huff, føler med deg. Jeg har hittil vært så heldig at jeg som oftest bare har hatt 2 doturer i løpet av ei natt, men nå i natt hadde jeg 4.

Tør ikke svare på sånne tråder som det her, plutselig er det meg det gjelder...jeg er veldig ledig bare!

Sånn har jeg hatt det hele graviditeten til nå nesten. Med unntak av et par netter. Å da har jeg vært så do trengt om morran at det nesten går galt når jeg skal kravle jt av senga :P

Hehe ja i natt har det vært slitsomt. Fikk i hvertfall fred fra 8 til jeg våknet nå i sted:) pleier som regel å gå 2 ganger så håper dette roer seg litt at han bare ligger litt og presser på blæren;)

Blir lett hver 2. time hvis jeg ikke får sove skikkelig. Men noen gode netter er det "bare" 3 ganger. :P Slitsomt, gleder meg til å få blæren min tilbake. :P

Tisser kun en gang om natten. Men hadde en periode forrige uke hvis jeg måtte tisse hele tiden. Viste seg at jeg hadde uvi.

Har det slik jeg også. Hadde det med begge de andre og også uten å ha uvi.

samme her. Ofte så tissetrengt når jeg våkner etter halvaen - 2 timer at det er vondt å bevege seg :p
Ingen UVI her heller!

Lucky you. Her for et par netter siden var jeg oppe 7 ganger! Vær så god bli gal!

Men i natt og natta før kun 1 gang (så i halv 6 tiden)

Oi, merker at jeg burde være ganske takknemlig for at jeg er av typen som ikke går på do i det hele tatt om natta. Gjorde det ikke en eneste gang i sist svangerskap heller :p

Oi, merker at jeg burde være ganske takknemlig for at jeg er av typen som ikke går på do i det hele tatt om natta. Gjorde det ikke en eneste gang i sist svangerskap heller :p
Heldiggris!! :D Do turene ødelegger veldig mye for søvnen. :/

Heldiggris!! :D Do turene ødelegger veldig mye for søvnen. :/
Huff, ja, det kan jeg virkelig forstå! Føler jeg hangler litt om dagene fordeom, da, siden jeg sover dårlig pga bekkenet :/ Men man våkner jo ikke på samme måte av det.

Huff, ja, det kan jeg virkelig forstå! Føler jeg hangler litt om dagene fordeom, da, siden jeg sover dårlig pga bekkenet :/ Men man våkner jo ikke på samme måte av det.
Kan godt hende at du sover litt lettere og får dårligere søvn pga bekkenet da. :/

Ååå som eg savner å sove en hel natt! Oh well... Den tid er vel forbi på noen år...! :-P

Back
Topp