Do-gåing=ekstremsport

TapperDenPyseteDama

Glad i forumet
Fytti katta, jeg er kjempenervøs for hver gang jeg skal på do. Håper på det sterkeste det ikke kommer blod på papiret når jeg tørker meg.

Når jeg har tørka meg, og alt er supert, tenker jeg "herregud, ikke vær nervøs, babyen skal jo være der inne 35 uker til, jo" [;)]

Er vel ikke bare jeg som er nervøs her, eller? [;)]

Nei, så absolutt ikke bare du som er nervøs![;)]
Jeg sjekker alltid papiret når jeg har vært på do.. av til gruer jeg meg til og med til å gå på do og venter i det lengste! Veit det er heltteit! Men sånn er det nå bare[8D]

da er nok ikkje bare du. nett likt her. kommer til og vera nerve vrak i desember. da går nok fint med oss skal du sjå[:)]

Åh.. Godt det å høre det ikke er bare meg som er nervevark.. Må si dette tar på :( klarer ikke tenke positivt.. Men det jeg er mest redd for er å oppleve MA igjen.. Går å kjenner på symptomer HELE tiden, og blir kjempe nervøs når noen av symptomene blir borte.

Uff ja, jeg er også nervøs for å miste. Skal puste lettet ut etter 12 uker! og det er jo så lenge til.. [8|] Vi må jo bare satse på at det går bra!

tenker også det samme, men prøver å tenke at skjer det, så skjer det.. er liksom ikke så mye vi kan gjøre til eller fra uansett. Vi får bare prøve å nyte dagene så godt vi kan[:D]

Du er ikke alene. er kjempe nervøs. men jeg håper og tror at de små spirene skal holde seg
der inne i ca 35 uker til[;)]

Ja, det å gå på do er ikke moro om dagen.. Fysj!
Men jeg blir like glad hver gang det ikke er noe blod på papiret [:D][:D]

Jeg har det også sånn, redd for at jeg skal begynne å blø... Når jeg kjenner at det er vått pga mye utflod hender det jeg må kikke etter( selv om jeg står på kjøkkenet å lager middag)...

Synes det er helt grusomt jeg[&:]
Trodde man skulle bli roligere for hvert svangerskap. Men jeg er mye værre nå, enn de to første gangene. Nå er jeg overnervøs hele tiden.

Jeg er og redd for SA...
Uff, tenker på det hele tiden, merker ikke så mye til at jeg er gravid... Har ingen symptomer, så innbiler meg at det ikke er noe der lenger...

ORIGINAL: marihøna30

Jeg har det også sånn, redd for at jeg skal begynne å blø... Når jeg kjenner at det er vått pga mye utflod hender det jeg må kikke etter( selv om jeg står på kjøkkenet å lager middag)...

Har også jævla mye utflod, så kjennes ut som jeg blør [&:]

DETTE GÅR SÅ BRAAA!

Selvfølgelig går det bra for oss alle sammen!!
 Og bare men blir litt mer kjent med den nye situasjonen blir de nok litt roligere!

Gleder meg til jeg kan begynne å snakke med venninnene om hva som skjer...  Må passe meg litt så jeg ikke røper meg ovenfor ei venninne som er inne på bv, hun skla jo ikke vite noe enda;)

Sånn er det her også[&:][:'(]

Liveredd for å gå på do![&:] Ufattelig slitsomt, men den SKAL bli der inne veldig mye lengre til!

Back
Topp