Do flying, er det andre som har det slik?

twinanne

Forumet er livet
Jeg har begynt å fly på do og tisse 2-3 ganger i timen i perioder, tenker det kan være at det presser på  urinblæra der nere nå. Er det andre som har gjort det samme fra sprøytedag 7-8?
Eller kanskje det bare er en bivirkning, men jeg kjenner det godt i eggestokkene nå, siden sprøytedag 4. Oppblost har jeg blitt de 2 siste dagene også - opp en kilo[&:] men det er bare på buken da.

Jeg fløy på do hele tiden ved siste forsøk, t.o.m om natta.
Ble nesten slitsomt til slutt. [&:]
Hadde ikke mer enn satt meg ned, så måtte jeg igjen. Hehe...

Bobbo var det før egguttak også, eller var det bare etter egguttak? har hørt at flere har fløyet mye på do i rugeperioden.

Jeg fløy mya på do både under sprøytene og i rugeperioden. Mest plagsomt om natten, for tilvanlig går jeg ofte en gang men da var det både to og tre ganger [:)]

ORIGINAL: twinanne

Bobbo var det før egguttak også, eller var det bare etter egguttak? har hørt at flere har fløyet mye på do i rugeperioden.

Både før og etter egguttak. Men do-besøket om natta, var mest etter uttak ( Rugeperioden )

Okey takk for alle svar, da betyr det at det kanskje ikke gir seg etter egguttak da. Har ikke begynt på nattaen enda, men pleier ikke å være oppe om nattaen heller. På jobb å bruker jeg flere doer nå, i hver sin ende på bygget slik at det ikke er så lett å følge med all do besøket mitt, disse kolegen min e kan jo finne på å sende meg til legen med urinprøve for å sjekke om jeg har fått blærekattar -  er litt vanskelig å snike seg unna legebesøk der i gården noen ganger, de er flinke til å passe på på den måten - positivt ment men ikke noe særlig når man hvet hva det er og vil holde dette hemlig da, he he....

eg går allti mye på do og kan ikke huske at eg gikk noe oftere enn vanlig[:)]

Back
Topp