Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen flere som føler at de ikke gjør annet enn og sitte på do og tisse bare noen dråper!har ikke mer enn og fått opp buksa så kjennes det ut som jeg må tisse igjen!uff natten og alt men men nå nærmer det seg at babyene våre kommer!
Før jeg legger meg er jeg vel på do 2 - 3 ganger, alle mens jeg er på badet!! Så fort jeg rører på meg så må jeg igjen. Men for all del, er bare oppe en gang om natta foreløpig, så skal ikke klage sånn sett[:)]
OJ!!!! Er kjempeheldig jeg da!!! Men som jeg sa, så er jeg jo på do MANGE ganger rett før jeg legger meg, så det er nok "redninga" mi[:)] Ligger også mye på venstre side nå, og da koser babyen mindre på blæra[:)]
Er oppe "bare" en gang for natten jeg, men syns jaggu det er nok! Mens jeg er våken så tisser jeg vertfall en gang for timen, men jeg drikker noe helt vanvittig..Er tørst hele tiden [8|]
Kun ett dobesøk pr natt som regel her også, men tror jeg må levere inn en prøve snart ... På dagen kan jeg være veeeldig nødt på do! Men når jeg endelig kommer dit kommer det lite eller ingenting ... spesielt er det slik når jeg er ute. Og så går det 2 minutt så kjenner jeg det "presse på" igjen ... [:@]
Men - bank i bordet - ett dobesøk pr natt! Har ikke tid til mer - må sove litt også! :)
Jeg har slitt litt med hard mage. Særlig om jeg ikke tenker meg om når jeg spiser.. Prøver å drikke mye vann, litt biola og en bit rå gulrot eller kålrot hver dag , og husker jeg det går det bra. Men f.eks i jula var jeg ikke så flink og da ble jeg hard i magen igjen. Det finnes noe som heter "Frukt og fiber" på helsekostbutikken, et veldig mildt middel mot forstoppelse om du får det. Jeg har brukt det litt på reise og det har fungert fint for meg. Det er noen slags terninger du skal tygge.