Do besøk på natten..

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Den siste uka har vært ekstrem..er minst fem ganger på do på natta nå:wtf:

Flere som hilser mye på dodraugen om natta?

Er som regel oppe en gang per natt, men det er fordi han på 2 våkner og da må jeg på do. Våkner ikke selv av at jeg må tisse.

De siste ukene har jeg sjeldent vært på do på natta :) Tror jeg er altfor trøtt til å våkne på natta nå :D

Svært sjelden faktisk :) sover så tungt:) men med en gang jeg våkner er det krise :P

Heldigvis ikke starta med det enda. I helgene våkner jeg når jeg vanligvis står opp i ukedagene for å gå på do (7 tida, eller, strekker seg til 8-ish da), men kan fint sove og slappe av etterpå igjen, så det forstyrrer ikke akkurat søvnen :)

Én gang per natt, det har vært sånn omtrent siden starten av graviditeten.

Heldig dere er! Får heldigvis sove med en gang etterpå da:) lurer på om d har noe med at magen har sunket veldig i d siste + at han hopper med den ene foten sin på blæra mi:P

Jeg er vant til å måtte gå på do flere ganger før jeg ble gravid så nå er det ekstremt... Er nok 4-5 ganger om natten ja, men må alltid ta en slurk vann før jeg legger meg så det hjelper vel ikke akkurat på :sleep011

Jeg går hvertfall 3 ganger hver natt. Når 3 åringen våkner som skjer noen netter så må jeg gå på do, da kan det bli opptil 6 ganger, ååh så plagsomt! Jeg har veldig mye vann i bena så sover dårlig, må som regel tisse hver gang jeg snur meg i senga :-(

2-3 ganger i løpet av natta! Slitsomt, men deilig for beina å bevege seg litt. Sliter med at bekkenet stivner og kramper i beina:-O

:eek:Blir en 2-3 ganger på natta..jeg prøver og ikke drikke noe men da våkner jeg og er tørst, så går det ei lita stund så må jeg på do igjen! Ond sirkel dette

Å jada, stort sett 1-3 ganger i løpet av natta, vært mer og. Er i tillegg så tørst at må ha vannflaske ved senga, det hjelper nok ikke ;)

Ikke enda.:) om jeg noen ganger kjenner jeg må, ignorer jeg d bare.. Orker ikke kravle ut av senga;)

Heldigvis ikke starta med det enda. I helgene våkner jeg når jeg vanligvis står opp i ukedagene for å gå på do (7 tida, eller, strekker seg til 8-ish da), men kan fint sove og slappe av etterpå igjen, så det forstyrrer ikke akkurat søvnen :)

Samme hos meg :) deilig å få beholde nattesøvnen :D

Back
Topp