DNA test av ufødte barn

Linette

Flørter med forumet
[:(]Jeg skal til gynekolog i morgen, men tror jeg er 7 uker på vei. Og for 7 uker siden hadde jeg intet mindre enn [:@] to sexpartnere på to dager(16. og 17. 07) .... Jeg hadde en blødning den 22.07.
Så dilemmaet mitt er da hvem av de som er faren.... Noen som kan gi meg en adresse til ett sted i Sverige el. Danmark som tar DNA tester av foster??? Er så frustrert nå![:(] Takker alle for hjelp!
Min e-mail er lilalo@live.no. Send meg svar på mail. TAKK!
Hilsen LINN

Vent heller til ungen er ute. Det er mindre risikabelt for barnet og det bør vel være det som teller her, ikke hvor frustrert du er.

ORIGINAL: *Schmoopy*

Vent heller til ungen er ute. Det er mindre risikabelt for barnetg det bør vel være det som teller her, ikke hvor frustrert du er.

ORIGINAL: Melancholia

Er begge sexpartnerene dine klar over dette?

Du må nok vente snakk med legen din

Nå skal det sies at det er bedre å være før var..  Greit jeg har driti meg ut med å være laus. Men det er nå en siste utvei som jeg, for alt i verden, helst vil slippe. Men jeg kan ikke få et barn som skal lide av mine feil. Får jeg barn med den ene av de aktuelle fedrene, hopper jeg heller utfor ei bru. Det var ett engangstilfelle som jeg hadde betalt MYE for å slette. Jeg vil IKKE ha noe med han å gjøre resten av mitt liv. Jeg blir kvalm av å tenke på det. Jeg vil da forsikre meg om at barnet får en verdig oppvekst når det ev. kommer til verden. Jeg vil heller ikke ha noe "laus-unge", selv om jeg ikke har noe garanti for at jeg og samboeren er sammen for evig. Men jeg vil heller ikke ha barn med en som jeg var så uendelig tett å ha sex med èn gang! [:@]
Og sjansen for at jeg tar abort hvis jeg ikke kan ta en slik test er lik 100%. Derimot er sjanse 50% for at jeg beholder det hvis jeg kan ta en dna-test. Og sjansen for at fosteret KAN få skader er 1%. Dette noe som også , Tøseløs (meg) , skjønner er forholdsvis stor. Men dog, abort eller et barn som KAN få en noe turbulent oppvekst. Og min samboer vil heller ikke sitte her med "barten full av postkasser" for å trøste meg når jeg er hormonell og det som værre er, for så å vite at dette barnet er ikke ditt.... Forstår du ikke, prøv å sette deg i hans situasjon: skal han ta seg av barnet til en han hater??
Men takker for svar anyways. [:)]

nope. han trenger ikke å vite noe heller.

[:D]Takker fro svar. Når kan de bruke fostervannet? Hva mener du med at ikke har tro på tråden?

jeg har googla til jeg har blitt grønn.. hehe =)

Hva da forstå tråden??? hehe.

Du har vært utro? Og er kanskje gravid med han du var utro med som mannen din hater?[:'(]
Om det er mannen din sin beholder du, om ikke tar du abort?

FOR DET FØRSTE, TROLLET. JEG HAR IKKE VÆRT UTRO. HVEM HAR SAGT DET? HAR DU HØRT OM SAMLIVSBRUDD, FRU "PERFEKT" OG DU BURDE KANSKJE TENKE DEG LITT OM. JEG SPURTE OM HJELP. IKKE DRITTSLENGING FRA DEG.

Jeg ville tatt kontakt med legen min iallefall, og snakka om det... Klarer du å leve med det hvis du mister barnet pga en sånn prøve f.eks?
Ingen lett situasjon... Men lykke til!

JEG TAR ANSVAR. OG EN AV DE ER ABORT. SOM SAGT TIL ANDRE, JEG SPURTE OM HJELP. IKKE DRITTSLENGING FRA VISSE MENNESKER. ÆRLIG TALT. DETTE ER JO HELT FJERNT.

ORIGINAL: Linn25

Nå skal det sies at det er bedre å være før var..  Greit jeg har driti meg ut med å være laus. Men det er nå en siste utvei som jeg, for alt i verden, helst vil slippe. Men jeg kan ikke få et barn som skal lide av mine feil. Får jeg barn med den ene av de aktuelle fedrene, hopper jeg heller utfor ei bru. Det var ett engangstilfelle som jeg hadde betalt MYE for å slette. Jeg vil IKKE ha noe med han å gjøre resten av mitt liv. Jeg blir kvalm av å tenke på det. Jeg vil da forsikre meg om at barnet får en verdig oppvekst når det ev. kommer til verden. Jeg vil heller ikke ha noe "laus-unge", selv om jeg ikke har noe garanti for at jeg og samboeren er sammen for evig. Men jeg vil heller ikke ha barn med en som jeg var så uendelig tett å ha sex med èn gang! [:@]
Og sjansen for at jeg tar abort hvis jeg ikke kan ta en slik test er lik 100%. Derimot er sjanse 50% for at jeg beholder det hvis jeg kan ta en dna-test. Og sjansen for at fosteret KAN få skader er 1%. Dette noe som også , Tøseløs (meg) , skjønner er forholdsvis stor. Men dog, abort eller et barn som KAN få en noe turbulent oppvekst. Og min samboer vil heller ikke sitte her med "barten full av postkasser" for å trøste meg når jeg er hormonell og det som værre er, for så å vite at dette barnet er ikke ditt.... Forstår du ikke, prøv å sette deg i hans situasjon: skal han ta seg av barnet til en han hater??

Høres jo ut som du har en samboer da

takker for fornuften... trodde ikke jeg skulle bli spytta på. men jenter er jenter. noen er kanskje mer hurpete enn andre ;)

ORIGINAL: zarafina

ORIGINAL: Linn25

Høres jo ut som du har en samboer da

helt riktig. men ikke for 7 uker siden. life goes by vettu [:)]

ORIGINAL: zarafina

Du har vært utro? Og er kanskje gravid med han du var utro med som mannen din hater?[:'(]
Om det er mannen din sin beholder du, om ikke tar du abort?

Rydd opp i livet ditt og ta konsekvensene av å være så utrolig kort-tenkt!
Ikke la ungen lide under dine feil, 1 % er 1%

Quoter meg sjæl!!! Så kan du syns eg er ei hurpe om du vil!

Back
Topp