Djiiiis

Tyttebæra

Elsker forumet
.....her er det pinade meg bra dødt! Jeg liker ikke forumet, og ser meg ganske ferdig med BV. Håper dere har det bra. Jonas er fortsatt verdens fineste lille villmakk :-D
Smask

Helt dødt! Sånn utenom alt dette - kondolerer så mye! Trist å miste verdens beste oldemor, det vet jeg alt om.. :(

Jammen jenter! Det er jo bare VÅR feil at det er dødt her;p Folk må begynne og skrive litt igjen:D 

Piamsk skrev:
Jammen jenter! Det er jo bare VÅR feil at det er dødt her;p Folk må begynne og skrive litt igjen:D 

Støtter den :-D

Ja, det er ikkje mykje liv her inne lenger. Ser jo det at eg heller vil nyte fine dagar ute istadenfor framfor skjermen. Men i dag regnar det....

Eg har ein liten makk her eg òg, som gjerne vil pille i alt når mamma er på dataen, så det begrensar seg fort kor lenge ein blir sittande....

helt enig, temmelig dødt er det blitt her ja! Det begynte å bli slik etter at det nye forumet kom, men jeg trur egentlig at det bare var ekstra "ett spark i ræva" til å komme seg bort fra bv. Ungene våre begynner å bli store og aktive og de fleste mammaene er jo ute i jobb nå så jeg trur at dette hadde skjedd uansett om forumet hadde blitt endra eller ikke. synd er det jo for jeg kjenner jeg savner slik som det var før her ja..  men jeg trur at mars bv 2010 ikke aldri kommer til å bli det samme som før. Men jeg holder meg her og titter inn tiit og ofte selv om det skjelden er så mye å lese om lenger...

Dette er ikke noe nytt fenomen liksom..
Babyene har blitt store, de aller, aller fleste har begynt på jobb og ikke tid eller ork til å sitte her.
Går ikke an å tro at forumet skal være sånn som det var før ungene ble født..

Back
Topp