Djiiiiiises!

Brennlotto

Gift med forumet
Mailykke 2018
Vårspirene 2021
Er så ufattelig kvalm! Vet ikke om det er omgangen eller babyen... Jeg håper det er omgangen, for sånn makter jeg ikke å ha det! Snuppa hadde omgangen i helga, og jeg har plagdes litt med kvalme om kvelden en ukes tid - men i går tok den nye høyder... Gi meg styrke! Og la det være veldig forbipasserende!

Haha først av alt, liker tickeren din - så søt! xD

Håper for din del at det "bare" er omgangsjuka !

Føler med deg, jeg ligger enten over doskåla, eller oppi bøtta.. Eller på sofaen og. Slapper av..

æsj.. den kvalmen er helt uutholdelig når den først kommer.. jeg levde på lakris i form av ifa under mitt første svangerskap. Var det eneste jeg klarte å få i meg som ikke gjorde meg mer kvalm.. denne gangen har jeg faktisk ikke vært kvalm :) hvis det blir skikkelig ille kan du få legen til å fikse kvalmestillende tabeletter. Det gjorde jeg i forkant av kvalmen denne gangen.. for jeg var jo booooombe sikker på at den kom for fullt..

æsj.. den kvalmen er helt uutholdelig når den først kommer.. jeg levde på lakris i form av ifa under mitt første svangerskap. Var det eneste jeg klarte å få i meg som ikke gjorde meg mer kvalm.. denne gangen har jeg faktisk ikke vært kvalm :) hvis det blir skikkelig ille kan du få legen til å fikse kvalmestillende tabeletter. Det gjorde jeg i forkant av kvalmen denne gangen.. for jeg var jo booooombe sikker på at den kom for fullt..
Skal se det an til i overimorgen tenker jeg - da skulle det gått over hvis det er omgangen.

Har ligget i nesten hele dag. Kvalmen blir verre og verre, har kastet opp alt jeg har og klarer ikke å få i meg noe..

For å gjøre dagen komplett så har snuppa bursdag i dag :( kjempekjedelig å ikke få vært med henne!

Skal se det an til i overimorgen tenker jeg - da skulle det gått over hvis det er omgangen.

Har ligget i nesten hele dag. Kvalmen blir verre og verre, har kastet opp alt jeg har og klarer ikke å få i meg noe..

For å gjøre dagen komplett så har snuppa bursdag i dag :( kjempekjedelig å ikke få vært med henne!

Usj.. det er jo typisk å bli syk på slike dager, men det tar du lett igjen når du kommer deg på plussiden igjen! :) God bedring! Må få høre hvordan det går da! :)

Jeg synes salt kjeks (Ritz) og grønne epler hjelper mot kvalme ;) Kanskje verdt å teste ut?

Jeg synes salt kjeks (Ritz) og grønne epler hjelper mot kvalme ;) Kanskje verdt å teste ut?
Hadde cravings på Pink Lady-epler, men etter å ha kjent hvor innmari SURE de er å kaste opp har jeg fått helt avsmak :p Mariekjeks fungerte bra, det første jeg klarte å holde på. Ellers er formen bedre! Litt kvalm om morgenen, ganske kvalm om kvelden - men det tror jeg er babyen og ikke omgangen :))

Back
Topp