DIY ammepute a la BBhugme

skvik

Flørter med forumet
Hej!

Jag har trånat lite efter BBHugme's ammepute - men tänker att istället för att lägga 1500kr på det så kan jag försöka utveckla mina syfärdigheter.

Är det någon här som har erfarenhet med att sy egna ammeputer och vad man fyller dem med? Blir det bra resultat med vanligt vadd? Misstänker att vadd nämligen kan forma sig och bli lite klumpigt eftervart. Just BBhugme innehåller ESP-kuler, det vet jag inte vad det är eller om det är möjligt att få tag i.

Några tips eller idéer? :)

ImageUploadedByBV Forum1476790088.336832.jpg

Ikke erfaring med å lage men vuderte lenge om bbhugme puta var verdt så mye penger og det er den så absolutt!
Den har blitt mim bestevenn og brukes alltid når jeg sitter/ligger, både hjemme og borte!

Jeg tror ikke vanlig vatt vil gjøre den samme nytten. Anbefaler deg å reise til en butikk å se på/kjenne på bbhugme om du planlegger å lage noe som ligner.

Enig med filifjonka, bbhugme er også min beste venn nå. Støtter veldig bra enten jeg legger den foran ved magen eller bak ved ryggen.
Verdt hver krone for min del også, har brukt den siden uke 12

Tack för svar, skall göra som ni säger och ta en tur och klämma lite på en. Antagligen kommer jag bli ännu mer keen på en att jag inte klarar av ett halvdant substitut och köper en istället :)

Tack för svar, skall göra som ni säger och ta en tur och klämma lite på en. Antagligen kommer jag bli ännu mer keen på en att jag inte klarar av ett halvdant substitut och köper en istället :)
Om du skal kjøpe så vil jeg bare tipse om at Babybanden.no har den på tilbud ca en gang i mnd :)

Back
Topp