Diverse vondter

LilleBee

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
*en liten klagetråd*

I dag verker ryggen min...som om jeg har gått laaaaangt med en tung ryggsekk eller noe... :P

Klarer ikke sitte stille over lengre tid da klikker halebeinet mitt [emoji15]

Livmor-stikk. Er vel ligamentsmerter eller hva det heter. Tatt seg opp i styrke

Jeg har skikkelig hodepine i dag :(
Huff, vi har det følt... ;)

Jeg hoster, og hoster og hoster henda mer. Og hver gang jeg hoster så strekker det i livmora. Og magemusklene er også slitne av hostingen [emoji40]

Jeg har en *kvalmedag* i dag.... det virker som om det er annenhver dag for tiden... den ene dagen glemmer jeg helt at jeg har vært kvalm i timer av gangen...den neste brekker jeg meg av alt.. :(

Jeg blir så dødstrøtt fra 14-15 tiden og resten av arbeidsdagen![emoji26] Dagens klaging fra meg [emoji85] teller minuttene til jeg kan dra hjem [emoji23][emoji4]

Bekkenet har verket i noen dager nå[emoji31] sliter med å sitte, passer bra når jobben går ut på å kjøre mye biln[emoji28]

Jeg har en *kvalmedag* i dag.... det virker som om det er annenhver dag for tiden... den ene dagen glemmer jeg helt at jeg har vært kvalm i timer av gangen...den neste brekker jeg meg av alt.. :(

Akkurat sånn er det til meg også! Var kjempekvalm i uke 7, levelig kvalm i uke 8 og nå i uke 9 er det annenhver dag med brekninger/svimmelhet/kvalme. Måtte være hjemme fra jobb på tirsdag fordi det var så ille. Håper det gir seg snart.

Jeg vet jeg klager fryktelig på denne kvalmen, og jeg er veldig gla for årsaken til kvalmen, men å være kvalm er det verste jeg vet. Jeg gruvde meg til å bli gravid fordi jeg vet at jeg takler kvalme veldig dårlig..

Bekkenet mitt piner meg hver dag. Klager ikke, men håper jo å kunne fungere noenlunde normalt fremover. Mange uker til nyttår ;)

Etter et par uker uten kvalme så kom den tilbake idag [emoji53] Håper det gir seg imorgen! Jeg var så sikker på at jeg var ferdig nå.

Har slitt med bekkenet siden uke 5, er uke 12 i morgen. Blir bare verre og verre:( Skal til legen i morgen og vil høre om det kan være lurt med en 50% sykemelding en periode.

Har så vondt i ryggen at det ikke er noe særlig å ligge...også jeg som ville ligge og dra meg i sengen i dag... :P

Vondt i magen (mensmurringer og luft...), vondt i ryggen og skikkelig uggeuke siste uken! Tar det som gode tegn men sliten blir jeg!

I går ettermiddag fikk jeg migrene-anfall, og siden jeg ikke kan ta migrene-tablettene under graviditeten så ble det to paracet, brekninger og gråting resten av kvelden i stede [emoji14]
I dag var jeg så utslitt etter gårsdagens anfall at jeg måtte ta flere pauser i morgenrutinene... digg å ha flexitid da altså [emoji6] Kjenner at jeg ikke er 100% ennå, men skjelver ikke slik som jeg gjorde i dag tidlig, så det er bedring i alle fall [emoji4]

har ofte mensmurringer og stikkinger, spesielt på kveldene. Liker ikke mensmurringer når jeg er gravid! Selv om det er normalt. Av og til får jeg en litt rar følelse over livmoren også, som om at det er litt kaldt der. Hmmm. Noen andre?

Jeg har hatt stikkinger der nede de siste dagene, og litt nedpress-følelse. Føles sånn som når mensen er rett rundt hjørnet.

har ofte mensmurringer og stikkinger, spesielt på kveldene. Liker ikke mensmurringer når jeg er gravid! Selv om det er normalt. Av og til får jeg en litt rar følelse over livmoren også, som om at det er litt kaldt der. Hmmm. Noen andre?

Hvor langt er du på vei? Hatt noen uker med bare 'livmorstrekk' men murringen har vært fullstendig til stede igjen nå de siste 6 dagene! Jeg er 10+2!

Back
Topp