diverse utstyr o.l

RLD skrev:
Vi trenger så lite utstyr at eg kommer nok til å vente en god stund enno. Vil vente til vi får vite kjønnet på babyen siden vi har en gutt fra før og har alt vi trenger og viss det blir jente blir det masse klesshopping :) Eneste utstyr ellers er madrass og slikt og ett nytt babysetet :) 

Samme her. Hadde egentelig hvert koslig og shoppa jente klær, blir lite shopping om det blir gutt! Madrass hadde jeg ikke tenkt på. Men nå skal han jo bruke vugga i noen mnd først. så trenger nok ikke stresse med det.

Har ikke kjøpt noe enda. Kjøpte et par sokker den dagen jeg testet positivt og pakket  de inn sammen med testen da jeg fortalte faren det: I love mom og i love dad:)

Kommer nok til å begynne å kjøpe inn litt etterhvert etter vi har vært på ultralyd ( må vite om alt er bra først). Vi trenger alt, så greit å slippe å kjøpe inn alt på en gang. Kommer nok til å kjøpe mye brukt. Opplever at folk stort sett behandler tingene sine bra. Regner med å få en del av venner og familie også. Men jeg gleder meg til å begynne å kjøpe inn. Begynner å glede meg nå kjenner jeg, og den værste nervøsiteten begynner å slippe taket.

Back
Topp