Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liker ikke å kjøpe nytt, så alt jeg har til frøken og babyen er kjøpt veldig pent brukt og til en brøkdel av ny pris.. Må slå til når jeg finner bra, nye ting til en billig penge, så jeg har kjøpt bilstol til 300 kr og lekegrind til 700. Begge deler var to år gammelt og ser helt nytt ut. Har også kjøpt en 6 mnd gammel kurv for 1200 (koster 4000 ny). Kommer også til å kjøpe en forholdsvis ny og ubrukt vogn. Regner med å få en emmaljunga for 3000-4000 mot 10000 ny.MammatilDani skrev:
Liker ikke å kjøpe nytt, så alt jeg har til frøken og babyen er kjøpt veldig pent brukt og til en brøkdel av ny pris.. Må slå til når jeg finner bra, nye ting til en billig penge, så jeg har kjøpt bilstol til 300 kr og lekegrind til 700. Begge deler var to år gammelt og ser helt nytt ut. Har også kjøpt en 6 mnd gammel kurv for 1200 (koster 4000 ny). Kommer også til å kjøpe en forholdsvis ny og ubrukt vogn. Regner med å få en emmaljunga for 3000-4000 mot 10000 ny.MammatilDani skrev:
Å nei........ingen stress her :-)
Har Simo vogn fra 2008 (vil ha ny, men mye penger å spare på å bruke den).
Har sprinkelseng, men vurderer en ny/brukt.
Resten har vi gitt bort/kastet så trenger en hel del..
Må ha bilstol,vippestol,bæresele, elektrisk pumpe, flaskevarmer,flaskevasker,ammepute osv...
Men tar det helt med ro, blir vel å sende mannen for å kjøpe bilstol og hente sett når vi er klar for å dra fra sykehuset