Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som vet hva som er best å bruke for å finne ut når eggløsning er?? Eggløsningstest eller det andre som viser flere dager?? Noen med erfaring?? Hvor lenge etter en sa viser graviditetstesten positivt??
Jeg anbefaler temping. Google fertilityfriend og pernille.info (der er en artikkel som beskriver hvordan man gjør det). EL-tester kan være greit å bruke samtidig, men alene er de ikke korrekte. De viser at kroppen har tenkt å slippe ett egg, ikke om den faktisk gjør det. Tempingen viser om/at kroppen har gjort det.
Hvor lenge etter en SA testene viser positivt, kommer helt an på mengden av hcg man har/hadde i kroppen.
for meg funket eggløsningstester helt greit :) Vurderte å kjøpe den fertilitetsmonitoren fra clear blue, men så satt gullegget og da trengte vi ikke det.. :)
Kjøpte tester på billig-tester.no eller hva det heter...
Jeg brukte denne (eller noe i den dur, hvertfall en sånn sak med 7 teststrimler i);
Fungerte knallbra her hvertfall! Kommer garantert til å bruke den igjen ved neste prøving:)
Har du sånn noenlunde kontroll på syklusen din bare begynner du å teste i god tid før 14 dager før neste mens er forventet.