Diverse, for en ung gammel bruker..

Allegodetinger<3

Første møte med forumet
Hei!
Kan være de be havner på feil plass nå, for her har det skjedd en del nytt siden sist

Jeg har bare vært inne å kikka her noen ganger, men har ikke meldt meg inn igjen før nå. Har to barn på 8 og 10 og hang en del her inne da. Men, husker hverken hvilken e post eller brukernavn jeg brukte, så lagde meg en ny.

Noen spørsmål,så jeg vet hvordan dere gjør det her

1. Har dere egen facebook gruppe? Vi hadde det med 2011 barna og har brukt den masse.

2. Har det blitt arrangert type treff for de som bor i nærheten av hverandre? Jeg kjenner veldig få som skal ha babis dette året og blir gjerne kjent med andre

3.Tråden kan kanskje flyttes om dette ble feil plass. Hvor skal tråder som dette eventuelt legges under?

4. Kan man få varsler når andre har kommentert? Eventuelt om man laster ned appen?

Altså, jeg kjenner at det er leeeeenge siden sist, så lenge at da skjedde ting stort sett via pc og ikke på tlf Jeg er bare 30,men føler meg som ei på 80

Hilsen fra ei som føler seg litt lost
 
Hei!
Kan være de be havner på feil plass nå, for her har det skjedd en del nytt siden sist

Jeg har bare vært inne å kikka her noen ganger, men har ikke meldt meg inn igjen før nå. Har to barn på 8 og 10 og hang en del her inne da. Men, husker hverken hvilken e post eller brukernavn jeg brukte, så lagde meg en ny.

Noen spørsmål,så jeg vet hvordan dere gjør det her

1. Har dere egen facebook gruppe? Vi hadde det med 2011 barna og har brukt den masse.

2. Har det blitt arrangert type treff for de som bor i nærheten av hverandre? Jeg kjenner veldig få som skal ha babis dette året og blir gjerne kjent med andre

3.Tråden kan kanskje flyttes om dette ble feil plass. Hvor skal tråder som dette eventuelt legges under?

4. Kan man få varsler når andre har kommentert? Eventuelt om man laster ned appen?

Altså, jeg kjenner at det er leeeeenge siden sist, så lenge at da skjedde ting stort sett via pc og ikke på tlf Jeg er bare 30,men føler meg som ei på 80

Hilsen fra ei som føler seg litt lost

Appen finnes ikke lenger desverre, det ble så mye krøll og bøll med den at de sa opp avtalen.

1. Ikke lov å reklamere for andre sosiale medier, så vi har ikke en etablert gruppe for det, nei.

2. Jeg tror ikke det.. ofte er det greit å høre med helsestasjonen/jm/lege der man bor og høre, evt sjekke om det finnes en babygruppe for ditt år der du bor :) her jeg bor har vi en slik gruppe der noen av oss har forsøkt å bli litt kjent gjennom å gå på cafe eller liknende

3. Den skal jo hit da, hvis du har termin i nov :) velkommen til oss!

4. Man får varsler hvis du velger å følge tråder eller noen quoter deg sånn som jeg gjorde nå :)
 
Jeg pleier å ha en fane åpen som jeg sjekker dann og vann, men akkurat i vår måned er det lite som skjer desverre. Tror vi er mindre skravlete av oss :p
 
Back
Topp