Diverse følelser og vondter, kva er dei?

Aprilbeibi17

Forelsket i forumet
Aprillykke 2017
Oktoberlykke 2019
Er førstegangs og forstår meg ikkje på kva alle følelsane inne i magen er :p Skal prøve å forklare dei så godt eg kan:

Den som plager meg mest er eit slags press ved skambeinet/blæra.. Kjem og går litt, men føles nesten som om han prøver å grave seg ut forran der dotten er og litt over? Er ikkje kynnere trur eg ikkje, for då er dei i såfal veldig annerledes i forhold til det eg oppfatter som kynnere ellers, men kan bli ganske intenst press på det verste utan at det blir direkte vondt men ubehagelig nok til at eg automatisk letter litt på rumpa for å følge etter å lette vondten om det gir meining, gir etter for presset :p

Merker òg veldig i kveld ein slags brennandes følelse i korsryggen no når eg sitter. Vert ute på ein liten handletur i dag, vert i bevegelse kanskje 1 time men då i roleg gange saman med sambuer, og når eg kom heim og satte meg ned blir det vondare og vondare å sitte :( Brenner og verker i ryggen, skikkelig mensensmerte følelse men varmere enn eg er vandt med.. Tips til å hjelpe med det? Er nok bere sliten då eg omtrent har "gå og bevege meg forbud" men er veldig plagsomt :/

Er det nokon andre som er plaga med rare/ubehagelige/vonde/gode følelser dei ikkje heilt kan forklare? Kan vi jo prøve å få samla litt forklaringer her, gjerne om du allerede har vert hos jordmor/lege å fått det forklart :D Kjem titt og ofte nye følelser eg lurer på kva er, så greit å kunne finne litt ulike svar ;)

Av og til får eg òg ein slags iskald følelse inne i meg der med blæra, varer ei stund når det først kjem.. Kom no og er rart å føle på men ikkje vondt, litt som når du styrt drikekr slush eller anna iskald drikke og du blir kald ned i spiserøret? Bere at det varer ei stund :p Kva er det?

Jeg får noen ganger et punkt med litt stikkende smerte. Det kjennes litt ut som når man har luft i magen som "har satt seg fast" og gjør vondt, bare at dette er i livmorområdet. Lurer på om det kan være fordi magen strekker seg mye nå eller at det er fordi bebis har sparka det sårt? [emoji14] Får det ofte ved navelen eller på høyre side ca på høyde med navelen (det er der han sparker og strekker mest).

Jeg får noen ganger et punkt med litt stikkende smerte. Det kjennes litt ut som når man har luft i magen som "har satt seg fast" og gjør vondt, bare at dette er i livmorområdet. Lurer på om det kan være fordi magen strekker seg mye nå eller at det er fordi bebis har sparka det sårt? [emoji14] Får det ofte ved navelen eller på høyre side ca på høyde med navelen (det er der han sparker og strekker mest).
Høyrast ut som det eg tolke som når han snur seg/presse på når eg e sliten eller ligamentsmerte, uten å sei noke sikkert :)

Jeg syns det høres ut som bekkenlåsning både foran og bak...siden du har smerter i skambeinet (som om det gnisser??) og bak i korsryggen.

Har selv fått behandling av det hos osteopat/fysioterapeut. Hvor bor du? Kan anbefale klinikk for alle hvis du bor i nærheten av Oslo.

Back
Topp