Diverse "administrativt".

litapi

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Septemberlykke 2021
Marsboerne 2023
Hei gode snille jenter :Heartred

Siden vi snart oppretter skjult forum trenger vi to stykk som vil være tilgangsansvarlig. Noen som har lyst?
Vi trenger også noen som vil lage en ny terminliste, noen som melder seg?

:wav
 
Hadde jeg vært mye lenger på vei enn jeg er nå, så kunne jeg gjerne meldt meg:) Jeg er jo optimistisk til at det er en terminspire jeg ruger frem nå, men 4+4 er likevel aaaaltfor tidlig til at jeg "tør" å påta meg noe sånt ansvar dessverre, da det fremdeles er så veldig mye som kan skje.
Men satser på at noen melder seg i løpet av uken :love2
 
Hadde jeg vært mye lenger på vei enn jeg er nå, så kunne jeg gjerne meldt meg:) Jeg er jo optimistisk til at det er en terminspire jeg ruger frem nå, men 4+4 er likevel aaaaltfor tidlig til at jeg "tør" å påta meg noe sånt ansvar dessverre, da det fremdeles er så veldig mye som kan skje.
Men satser på at noen melder seg i løpet av uken :love2
Jeg skjønner deg veldig godt. Er bare 6+4 selv, og går inn i de mest kritiske ukene framover. (Hatt 3 MA mellom uke 8 og 12). Derfor er jeg litt skeptisk selv til å ta slikt ansvar, men vi får se når helga er over :angelic:
Kan forsåvidt gjerne prøve meg på ny terminliste.
Kan muligens også melde meg som tilgangsansvarlig..men det er kun hvis det ikke flere melder seg.
Så fint. Tusen takk! Vi ser etter helga hva som skjer med tilgangsansvarlig. :)
 
Jeg kan helt sikkert være tilgangsansvarlig, har aldri gjort det før, men det må da gå an å lære seg det :laughing002
Med en jobb jeg ikke kan jobbe med som gravid så har jeg nok mer enn nok tid fremover :hilarious:
Er bare 5+1 så mye kan skje, men håper alt går fint :happy:
 
@Molle og @_tredjepåvei: nå nærmer det seg straks innsending til forumsansvarlig. Vil dere være tilgangsansvarlige? Jeg kan være det sammens med dere, så er vi tre som deler på det, da blir det forhåpentligvis ikke så mye arbeid. :love2
Forstår hvis du har nok med terminlista, @_tredjepåvei, men håper du har lyst :greet025
 
Back
Topp