Ditt tips mot kvalme?

gull nr.3

Glad i forumet
Jeg sitter her letter anspent og svelger masse. Vil ikke kaste opp.. Etter 2 svangerskap hvor jeg har vært mye kvalm, håpet jeg på å slippe nå. Men nei..

Sist hjalp det å spise lite og ofte.. Men akkurat nå sliter jeg med å komme på noe annet enn kjeks som et lettvint og greit å spise.. Hva er deres tips?
Skal kjøpe meg et sånn reisesyke-armbånd senere idag.
 
hadde jeg hatt mine reisesykearmbånd fortsatt skulle jeg sendt dem til deg sporenstreks så du slapp å bruke penger på det....for meg var det penger ut av vinduet (hyperemesis forrige gang) men for andre har det virket. Håper det virker for deg :)

Ingefær skal hjelpe. Man får det i tablettform på helsekosten. Noen sier man ikke skal ta disse når man er gravid men jeg har ikke funnet noe som bekrefter eller avkrefter hvorvidt man kan eller bør eller ikke kan eller ikke bør... Jeg er tussete etter ingefær så jeg har somregel en rot liggende i hus, denne skjærer jeg en bit av og tygger på om jeg ikke føler meg tip top en dag evt kan man koke vann og lage seg te :D

Kyllingsuppe med ingefær i (2cm pr liter vann minst...) er veldig bra middag for kvalme personer :) (nei ikke sånne som er "kvalme" som i vemmelig i oppførselen, dem er det ikke hjelop for altså emoticon ) 

lykke til, håper det ikke varer særlig lenge, det er så fælt! Og så håper jeg at jeg selv ikke får bruk for tipsene som måtte havne på denne tråden....
 
Back
Topp