Ditt navn

M

My heart

Guest
er du fornøyd med ditt navn?
Kunne du tenkt deg et annet?
Jeg har dobbelt navn.. ikke verdens peneste, men det er jo identiteten min
 
Likte det ikke som barn, ville ikke hente noe ingen andre het :p men nå er jeg da ganske fornøyd med deg, det er jo meg og skulle jeg bytta, vet jeg ikke hva det skulle blitt :p
 
Eg har arva det av bestemor og hun døde før eg var fødd. Så nei, dette er mitt navn.
 
Nja.. Jeg valgte å fjerne fornavnet mitt da jeg endret etternavnet da jeg giftet meg.
Det ble aldri brukt uansett og jeg identifiserte meg ikke som det navnet.
Det som er fornavnet mitt nå er jeg fornøyd med, litt kjedelig norsk, men helt greit :happy:
 
Navnet mitt er ganske så kjedelig, men Det er nå navnet mitt. Skulle egentlig hete Caroline, liker det bedre, men navnet jeg har er jo meg.
 
Fornøyd med navnet mitt :) litt kjedelig, men samtidig gammelt og norsk navn. :)
 
Jeg har et navn som var høyt oppe på topplisten da jeg ble født, men jeg fikk det fordi jeg ble oppkalt etter oldemor. Var misfornøyd med navnet mitt i oppvelsten, fordi jeg var aldri sikker på om det var meg de snakket med siden så mange het det. Jeg var i tillegg et veldig usikkert barn/ ungdom, så tok utgangspunkt i at det ikke var meg de snakket med uansett.
 
Jeg digger navnet mitt faktisk. Verken pretensiøst eller jålete, ei heller gammeldags. Møter innimellom noen med samme navn, men det er ikke så veldig ofte. Mamma var flink. ;)
 
Veldig glad i første fornavnet mitt, men bruker ikke fornavn nr 2. Mamma hadde bestemt seg for et dobbeltnavn men pappa/hans familie fikk sutret seg til et annet som navn nr 2.
Skulle gjerne hatt hele navnet som mamma ville for jeg syns det er kjempefint. Planen min var å bruke det om jeg fikk jente, men ble bare gutter på meg...
 
Likte ikke navna mine som barn, og vet ikke om jeg er så fornøyd nå heller. Tenker ikke så mye på det lenger, men bruker bare det ene.
 
Tenker ikke så mye over det egentlig, men er vel fornøyd. Eneste er at det er ett navn jeg bare forbinder med unge/barn. Aldri møtt noen eldre enn meg med mitt navn..
 
Har alltid syntes navnet mitt er litt kjedelig :p Men tenker ikke like mye over det nå som da jeg gjorde før.
 
Verken fornøyd eller misfornøyd:rolleyes: Ikke så mange som heter det samme, og det har aldri vært et trendnavn, så det er jeg fornøyd med. Jeg hadde nok ikke valgt det selv den dag i dag, men kommer ikke på noe jeg liker bedre til meg selv så:dance008
 
Back
Topp