Ditt første kjøp...

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
til bebisen i magen... Hva var det..? Eller hva bilr det..?

Vil se bilder!!!
Nå som jeg vet kjønn, kan shoppinga begynne!! For meg er det litt spesielt med første innkjøpet <3 <3 <3

Mitt første kjøp var en omslagsbody fra newbie serien til lindex, nøytral selvfølgelig. Så neste kjøp blir mer kjønnsrettet...og etter hva jeg har siklet på, burde det være en gutt i magen!! :P Mørke blått og grått er jo såååå fint! Dessuten har jeg noe av newbie serien etter Theo jeg har innmari lyst å bruke igjen :p

Denne kjøpte jeg...

ImageUploadedByBV Forum1442250501.631633.jpg

Og denne har jeg fra før, så får jeg en jente får du noe i posten lille alven! ;)

ImageUploadedByBV Forum1442250582.098699.jpg

Har ikke kjøpt noe enda, annet enn noe hvitt ull-garn til å begynne å strikke et teppe mens jeg er på jobb om natten:) mange stille timer, så da er det fint å slå to fluer i en smekk!:) oul på torsdag, så da får vi vite om vi i det hele tatt trenger å kjøpe noe særlig, vi har mye rosa fra før av men blått og gutteting har vi ikke noe av:)

Mitt første kjøp var en omslagsbody fra newbie serien til lindex, nøytral selvfølgelig. Så neste kjøp blir mer kjønnsrettet...og etter hva jeg har siklet på, burde det være en gutt i magen!! :P Mørke blått og grått er jo såååå fint! Dessuten har jeg noe av newbie serien etter Theo jeg har innmari lyst å bruke igjen :p
åh, Newbie ♡♡♡♡♡ Har egentlig aldri lagt merke til gutteklærne i den serien. Blir shopping med heeeelt nye øyne nå ja :-P

Skal ut på shopping samme dag som OUL. Så får vi se hva det blir :) men blir noe med farge :D
Har valgt ut hentesett da, det skal mamma strikke :)

ImageUploadedByBV Forum1442260705.156738.jpg

Brun krage fra Lanullva - fikk tips fra en kollega som sa den er genial til vinterbaby, spesielt til omslagsbody som er åpen i halsen.

Og hvite sokker ;-P kjøper nok mer etter OUL på torsdag. Men kommer nok ikke kun til å kjøpe kjønnsrettede plagg - liker nøytrale farger godt også :)

Vis vedlegget 135984

Brun krage fra Lanullva - fikk tips fra en kollega som sa den er genial til vinterbaby, spesielt til omslagsbody som er åpen i halsen.

Og hvite sokker ;-P kjøper nok mer etter OUL på torsdag. Men kommer nok ikke kun til å kjøpe kjønnsrettede plagg - liker nøytrale farger godt også :)
Så nyelig krage!! Er den kjøpt på nettbutikken dems..?

Tok litt av etter ultralyd. Enda vi har masse blått fra før.... lillemann må jo få sitt eget. Fant en fin body, bukse og nattdrakt fra hust and clair, body, bukse og smekke fra nameit og en fin ullbukse fra lille lam.

Kjøpte et pledd og kosebamse på Kid for ca en uke siden.. ☺ og reiseseng i helga på tilbud hos Babyshop, ellers ikke kjøpt noe enda.

Back
Topp