Ditt beste triks for å holde bøyen på øyevippene?

snuppah88

Gift med forumet
Mine detter ned nesten med en gang, og det er sååå stygt [:'(] Bruker vippetang og en mascara oppå der...

Varm vippetangen før du bruker den [:)] Enten med hårføner eller varmt vann [:)] (husk å tørk av vippetangen før bruk hvis du skyller den i varmt vann) [8D]

Jeg har en slik blank mascara med ekstra strong hold som som jeg bruker både på øyenbryn og øyevipper.... men husker ikke hva den heter.
Men den er kjøpt på hm iallefall[:)]

Vippetang er gull for meg[;)] men, har du prøvd å varme tanga med hårføner f.eks?

mine detter også rett ned igjen. med en gang ser dte kjem pent ut men så går det 5 min og de er rett ut ikk enoe pent syns jeg, men da skal jeg prøve og varme vippetangen først [:D]

Mine vipper beholder bøyen når mascaraen jeg bruker ikke er for våt. Nå bruker jeg en fra lancome som er ganske tørr og det funker utmerket.

ORIGINAL: *Sookie*

Har naturlige bøyde vipper[:D]

Haha! Akkurat det du spurte etter[8D]

Sign.

Kan ikke bruke sånn vippetang, for da krøller de helt rundt[8D]

det problemet har eg hatt lenge, men no har eg funne en mascara fra isadora som er vannfast og sitter som støpt! den gjør også at vippene holder seg! Tidligere har eg brukt å ha på mascara, så vippe vippene..men da kan de jo knekke..(Mine har aldri gjort det)

ORIGINAL: *Sookie*

Har naturlige bøyde vipper[:D]

Haha! Akkurat det du spurte etter[8D]

Prøv å ikke ha på for mye mascara, bare "skuv" det på innerst ved vipperoten og dra det lett ut mot endene av vippene. Jo mer mascara du har på, jo tyngre blir vippene.

du kan ta vippekrøll,på samme måte som permantent omtrent,gjøres i en del hudpleiesalonger.

Back
Topp