Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Varm vippetangen før du bruker den [:)] Enten med hårføner eller varmt vann [:)] (husk å tørk av vippetangen før bruk hvis du skyller den i varmt vann) [8D]
Jeg har en slik blank mascara med ekstra strong hold som som jeg bruker både på øyenbryn og øyevipper.... men husker ikke hva den heter.
Men den er kjøpt på hm iallefall[:)]
mine detter også rett ned igjen. med en gang ser dte kjem pent ut men så går det 5 min og de er rett ut ikk enoe pent syns jeg, men da skal jeg prøve og varme vippetangen først [:D]
det problemet har eg hatt lenge, men no har eg funne en mascara fra isadora som er vannfast og sitter som støpt! den gjør også at vippene holder seg! Tidligere har eg brukt å ha på mascara, så vippe vippene..men da kan de jo knekke..(Mine har aldri gjort det)
Prøv å ikke ha på for mye mascara, bare "skuv" det på innerst ved vipperoten og dra det lett ut mot endene av vippene. Jo mer mascara du har på, jo tyngre blir vippene.