Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
har 10 kg igjen fortsatt, og har så lyst å gi et kick på slankingen..men ammer snuppa enda.
går masse tur og spiser havregryn å sunt...
å rockeer med ringen min..
kan jeg ta noe chilli piller? 30 days?
noe tips?
Jeg ville ikke slanket meg under amming. Da frigjør du veldig mange av tungmetallene og andre usunne stoffer som er lagret i kroppsfettet ditt, og det vil bli sendt over i melken og inn i babyen din.
Jeg er enig med de andre som sier at man ikke bør slanke seg bevisst når man ammer pga alle avfallsstoffene. OG ikke bruk slankepiller, vet aldri hva slags stoffer som er inne der og som kan komme i melka.
Men om du vil trene så er det bare å trene i vei. Holde seg i form er ikke feil uansett og du kan også legge om kostholdet, bare pass på å å få et variert kosthold og hold deg unna godis og potetgull og brus.
Grethe Rode har vel slankeprogram for ammende? Det er vel bare å spise ofte, lite og sunt vil jeg tro. Og fortsett å gå tur, kanskje lengre og raskere?
Men noe piller eller annen heftig slanking ville jeg passa meg for...