Ditt beste tips mot uren hud

*bolledei*

Elsker forumet
hva er det? etter jeg var gravid fikk jeg ikke noe pen hun, masse svarte prikker +++, er jo ikke noe du ser før du kommer helt innpå da, men er jo ikke akkuratt pent da[&:][:@] noen super tips få å å få fin hud igjen?

Jeg ble helt fin i huden etter graviditeten. Lurer på om det kunne være fordi jeg tok møllers dobbel hver dag og drakk masse vann[:)] Jeg har tro på på at det må taes innvendig, ikke bare rensekremer osv..[:)]

Dytter på denne!!

Jeg får så uren hud av å jobbe der jeg jobber, så jeg trenger tiiips!

Også hjelper det vel å bruke slike rensesåper??

Gjær-maske funker for meg... (En stund, ja [8D])
Tørrgjær+vann til en gjørme.. Smøres i ansiktet, og vask av når den er stivnet..

wow, gjær faktisk, det skal jeg prøve.

Jeg går for rensemasker, tran og vann, dessuten tror jeg det er lurt å velge en hudkrem som passer til hudtypen, og ikke bare den billigste eller den som lukter best.

Og så er jeg avhengi av ansiktspeeling. Jeg bruker dead sea spa magic.
Må skrubbe en gang i uka ca. Kjenner når huden i panna begynner å bli veldig feit og full av smånupper, da må jeg skrubbe. Har litt på en våt bomullspad og vasket huden med den. Så har jeg på masse fukt etterpå, kanskje fuktmaske. [:)]

Gode rens- og fuktprodukter som passer din hudtype er viktig. Og å drikke mye vann!
Bruker du sminke er mineralsminke best - jeg har aldri hatt så bra hud som etter at jeg byttet til det. Trenger ikke være så dyrt heller - everydayminerals.com er min favoritt, og kvaliteten er helt på høyde med f.eks i.d. og glo.

Back
Topp