Ditt beste tips mot halsbrann

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Har begynt å slite fælt med det....

Hva er ditt beste tips? Prøvd love hearts, virker litt. Og gaviscone, men det smaker såååå ekkelt.....

Melk var det eneste som fungerte her. Prøvde alt jeg kom over av råd, og kun melk virka. :)

Her funker usaltede cashewnøtter bra :D

Få ut ungen, som jordmor og lege sa til meg! Jeg har prøvd utrolig mye, men finner ikke noe som hjelper :( så da er det bare å vente på fødsel

Få ut ungen, som jordmor og lege sa til meg! Jeg har prøvd utrolig mye, men finner ikke noe som hjelper :( så da er det bare å vente på fødsel
Litt tidlig å få ut ungen alt nå :P

Må bare skrive føde jeg også:p I mitt andre svangerskap gikk jeg heldigvis på Nexium.

Men har du prøvd link, mandler, bøttevis med is?

Halsbrann er forresten tortur:sick009

Gaviscon eller link tyggis. Gaviscon smaker voldsomt ekkelt. Søtt på en veldig ubehagelig måte :p Men etter fire mnd med vill halsbrann på kvelder og netter, tutet jeg av flaska på slutten. Blir vant med shiten ;-)

Ellers så syns jeg den link tyggisen fungerte godt. God smak og. Men lite gunstig om en sovner med tyggisen i munnen ;-) Våknet med en i håret en morgen. Endte ikke bra. Haha

Jeg levde på samarin den siste tiden :)

Jeg hadde det verst om natta, så jeg kuttet ut: alt med kullsyre, kaffe, sterk mat, brød og sjokolade på kvelden.

E brukte å stelle meg, og så sette meg i senga og fikk samboern til å servere meg et glass med kaldt vann. Drakk noen få slurper og la meg med hevet rygg/hode. Da fikk e søv om natta uten brann. La meg på min høyre side for å ikke ha magesekken i klem.

Sjokolademelk fra Q-meieriene :)

Melk funka bra her :-)

Back
Topp