Ditt beste stellebag-tips?

tretroll

Forumet er livet
VIP
Har begynt å "vindusshoppe" stellebagger, og aner virkelig ikke hva jeg vil ha! Vet bare hva jeg IKKE skal ha: sist hadde jeg teutoniaveske- den har ingen lukking, bare et lokk du slenger over.....ting ramlet ut, det både regnet og snødde inn....ugunstig! Vi skal ha tfk vogn, men tror ikke jeg liker tfk-veskene.

Kriterier:
-mamma-fin, ikke barnemotiv/masse farger etc.
-kunne henge på håndtaket på vogna-og henge godt.
-god lukking
-grei rominndeling slik at man kan ha litt orden.
-ikke monsterstor:-)
-ser ok når man bærer også, ikke bare på vogna.
-se fin ut sammen med vogna, kan godt være litt i kontrast. (Tror vi skal ha TFK joggster twist, farge pebble (kremhvit) eller mud ( den lysest brune))

Tips meg om fine stellevesker, trenger ikke oppfylle kriteriene i grunn, vet ikke helt hva jeg vil!!!

Link eller bilde er fint:-)

Her droppet vi stelleveske, har brukt en pose under vognen med bleier ol. i steden og en vanlig veske til mine ting.

Jeg kjøpte storksak sin elizabeth og har vært knallfornøyd med den :) den er i skinn, med god plass inni, vaskbart stoff inni, flaskevarmer, stelleunderlag, kan henge på vogna og ser bare kjempelekker ut! :)

Mitt beste tips er ikke til en spesifikk stellebag, men til "praktisk løsning når du bruker stellebag/flere ulike vesker":

Kjøp en liten taske/minihåndveske/toalettmappe, som du har plass til lommebok, mobil, nøkler og lepemade i. Så flytter du den fra veske til veske alt etter hva du skal/har bruk for. Så slipper du den klassiske "har jeg med meg alt jeg trenger" og den like klassiske "Søren og, jeg glemte mobilen/nøklene/kortet" når du plutselig skal ha med deg vanlig håndveske/ryggsekk/jobbveske etterhvert.

Skiphop studio!
Jeg elsker min iallefall:)

Ellers et tips som sparer plass i stelleveska:
Kjøp ziplock-poser på butikken. Putt det du vil oppi (feks klesskift), rull posen sammen mot åpningen, lukk igjen - og voila - vakuumpakket skiftetøy ;)

Har en grå i "skinn" fra jj cole. kjempefornøyd! den ser fin ut, og kan brukes som veske etterpå uten at man ser det er stelleveske;)
flere smårom inni og utenpå.
Henger fint på min tfk vogn:)

Skiphop studio!

Kjøp ziplock-poser på butikken. Putt det du vil oppi (feks klesskift), rull posen sammen mot åpningen, lukk igjen - og voila - vakuumpakket skiftetøy ;)

Den var fet!!!!

Simo lux hardbagen er kjempe fin og praktisk. Følger også med stelleunderlag og varmepose for flasker :)

Det er mangen fine på e-bay:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg har Hoppopp. Genial! Den har termolomme, og kan brukes som sittestol for barnet også. Kult design - gotta love it :D

Jeg har storksak elizabeth og elsker den
storksak-elizabeth.jpg

storksak-elizabeth-tanacc[1].jpg

Min er rød, syns ikke den er tung og klumpete og ha med meg uansett om det er en kort tur ut eller om det er en relativt lang flytur med masse ting i den, mange fine små og store lommer

Jeg fikk med stelleveske på kjøpet da jeg kjøpte vognene,begge gangene og brukte de..de var inkl. stellematte og grei plass til ting og tang,men da de ble større pleide jeg og ha med en sekk ved siden av til ekstra skift..

Skiphop studio!

Hvor mye ga du for den og hvor kjøpte du den? Tror du den er stor nok til tvillinger? :)

Hvor mye ga du for den og hvor kjøpte du den? Tror du den er stor nok til tvillinger? :)
Kjøpte min på jollyroom.no. Kosta ca 1200 tror jeg.
Er ei på terminforumet mitt som har samme veske, og hun har tvillinger. Mener å huske at hun er fornøyd ja. kan sjekke litt opp ;)

Back
Topp