Ditt beste ebay kjøp? :)

Så utrolig skjønn!! Ebay er genialt. Har ikke handlet så mye der selv, men kjenner mange som handler mye der og er kjempefornøyd :)

idag oppdaget jeg ebay! Har aldri handlet der før.. Så dette blir spennende!

Jeg bestilte denne til min prinsesse :) http://www.ebay.com/itm/17138454054...49&var=470432724302&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
Er spent på hvordan den egentlig er! Så det blir spennende å se når den dukker opp :)

Er det noen som vil dele sine beste ebaykjøp? Det er jo en jungel av interiør og barneklær :)

Næmmen så nusselig! Ebay har myyye gøy. Og mye ræl :-P men det er jo så billig, lett å bli hekta ;-)

Hur fungerar det med betalning och sånt på eBay? Har aldrig handlat där. Och vad är gränsen för toll?

Hur fungerar det med betalning och sånt på eBay? Har aldrig handlat där. Och vad är gränsen för toll?
PayPal konto er det enkleste, blir som et digitalt kort du linker opp mot en av kontoene dine. Veldig praktisk, gratis og gir deg som kjøper en forsikring på at du får varen du betalte for! Lett å sette opp også. Grensen er 350 kr for total sum, inkl frakt.

PayPal konto er det enkleste, blir som et digitalt kort du linker opp mot en av kontoene dine. Veldig praktisk, gratis og gir deg som kjøper en forsikring på at du får varen du betalte for! Lett å sette opp også. Grensen er 350 kr for total sum, inkl frakt.
Najs tusen tack , kanske man skulle ta och se lite på eBay , där finns väl allt möjligt :)

Back
Topp