Ditt apotek sin babybox

Så flott! :) jeg var innom et apotek for å hente denne for noen uker siden, men da sa de at det skulle komme nye oppdaterte bokser i løpet av februar en gang. Så da har de vell begynt å fylle opp apotekene da :-) skal dra og hente snart jeg å :-)

Henta min i dag jeg å, den var det mindre i:/.. Fikk flaska, smokken og tørrserviettene da ihvertfall :p

Godtar de å se mail på telefon, eller må jeg ha med utskrift av mailen for å hente ut pakken?

Jeg hadde mail fra vitus, men gubben gikk bare inn på ditt apotek og sa han skulle hente en sånn pakke. Men ta med telefonen og vis mail for sikkerhets skyld; )

Jeg fikk mannen til å hente pakken på ditt apotek. Han behøvde ikke vise noe. Men jeg ville nok hatt med kvitt. I tilfelle.

Stod i mailen at den skulle skrives ut og signeres, men eg viste den berre på tlf. Og det var greit :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Eg sa berre at eg ikkje hadde tilgang til skriver ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ser det var litt forskjellig innhold :-) alt det du fikk var i min også, men bar også flaske fra mam, våtservietter og et par sokker i min :-) men den jeg fikk var det et gammelt foreldre og barn blad fra i fjor og en kupong fra lindex med gratis body som gikk ut i august i fjor.. Ble litt skuffa egentlig, for det virka som den ikke var veldig ny.. Men men.. Gratis boks er gratis boks uansett om den har stått en stund :-)

Ser det var litt forskjellig innhold :-) alt det du fikk var i min også, men bar også flaske fra mam, våtservietter og et par sokker i min :-) men den jeg fikk var det et gammelt foreldre og barn blad fra i fjor og en kupong fra lindex med gratis body som gikk ut i august i fjor.. Ble litt skuffa egentlig, for det virka som den ikke var veldig ny.. Men men.. Gratis boks er gratis boks uansett om den har stått en stund :-)
Er ikke den på apotek 1 du har henta da? Høres slik ut :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

image.jpg Jeg hentet den i dag og fikk også mye mindre. Dette pluss spedbarnsboka og reklame.
Men...er jo gratis. Klager ikke.

BabyBox fra Apotek1 er jo myyyye bedre enn Vitus sin boks:)
Jeg fikk henta babybox uten kvittering. Farmasøyten tvilte litt, men sa jeg bare måtte komme innom med kvittering i løpet av uken. Da jeg kom innom hadde han glemt meg, så jeg fikk enda en BabyBox :P slu som jeg er så takket jeg og gikk derfra fornøyd :P

Var skuffa over innholdet, den var bedre før. Trodde de liksom skulle oppgradere innholdet jeg.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp