Distriktsjordmødrene!!!

*MissMe*

Gift med forumet
Gleder meg sånn til dere får se den lille fødestua der begge jentene mine er født + Jm som tok i mot Anna og jordfar som tok imot lillesnuppa!!![:D] Så spent på å se masse kjente fjes + 4 fødsler herfra. Lurer på hvem som har latt seg filme..
Jeg er ikke en av dem...[;)][8D]

Rykter at det skal begynne i midten av November, men har også lest første uka i januar.

Uansett, WEEEE!!!![:D][:D]

har de filmet fødselen til babyen, skal det gå på tven? dette har ikke jeg fått med meg

ORIGINAL: Reinbue

har de filmet fødselen til babyen, skal det gå på tven? dette har ikke jeg fått med meg

Hehe.. Jeg er ikke blitt filma da..[8D] Det er jeg for pysete og privat til...[8D] Hehe..
Bare fødestua på det lille sykehuset her!![;)]

fikk du tilbud om og bli filmet? Begynner i slutten av november tror jeg.Se på www.nrk.no

ORIGINAL: *MissMe*

Jepp, ble møtt av en kameramann på andre kontrollen, men ville ikke...[;)]

tror jeg også hadde takket pent nei..[;)] men så spennende.. gi oss et vink når det begynner... jeg vet du har skrevet det nå men det glemmer jeg helt garantert[8|][:D]

ORIGINAL: shorty86

ORIGINAL: *MissMe*

Jepp, ble møtt av en kameramann på andre kontrollen, men ville ikke...[;)]

tror jeg også hadde takket pent nei..[;)] men så spennende.. gi oss et vink når det begynner... jeg vet du har skrevet det nå men det glemmer jeg helt garantert[8|][:D]

Hadde heller ALDRI vært med på noe slikt - k fikk ikke lov å filme under fødsel sist engang - selvom det bare var tenkt for oss mente han...

Og ja - en pling når det vises på tv takk![:D]

Back
Topp