Distress Ink

Hulder

Forumet er livet
August 2018
Vårspirene 2021
Kva fargar bør ein ha av dei? Har kvit og svart stemplepute frå StazOn, itillegg til Aged Mahogni frå Distress Ink. Men kunne tenke meg å skaffe meg nåke fleire fargar, syns det gjer seg veldig på LOar og kort [:)] Nåken tips, anyone ??? [:)] 

skulle gjerne ha hjulpet, men jeg ender visst opp med alle jeg gitt....*rødme*
Men jeg bruker de til å male stempeltrykk da....

ORIGINAL: Lotten

skulle gjerne ha hjulpet, men jeg ender visst opp med alle jeg gitt....*rødme*
Men jeg bruker de til å male stempeltrykk da....

Hehe, skjønna [;)] Ser at mange so har dei fleste av dei, spes. viss ein bruka dei til å male med. I utgangspunktet ska eg egentli berre ha dei til å sverte kantar og stemple [:)] Tenk meg nåke brunt/svart/grått nåke, f.eks. Old Paper....

Jeg klarer meg ikke uten Vintage Photo, den mååååå jeg ha
dette er den fineste brune... Old paper er sååå lys

Aaaah, okay! Då tar eg deg på ordet og kjøpe Vintage Photo! [;)] [:D] So får vi sjå kor lenge eg klara meg med den [;)]

walnut stain er også fin til kanting, men den er veldig mørk!

funker det p bruke på kanter på bilder? eller vil det ikke tørke? har prøvd med vanlig stempel, men tørket ikke[8D]

Jeg må si meg enig med lillemumma Kasper, vintage photo er helt uunværlig. Old paper er alt for lys som hun sier, men den bruker jeg til å farge ansikter på stempler med.

Ellers har jeg peeled paint, som er grønn. Den er ganske sterk i fargen, men jeg bruker den egentlig mye. Jeg har bare de tre da, så vet ikke med de andre...[8|]

Men til sverting av kanter og slikt, tror jeg heller jeg ville anbefalt cat`s eye fluid chalk, de er mye lettere å få fint utover synes i alle fall jeg.
Jeg har 5 forskjellige i cats eye, men neste gang vi skal til usa, skal jeg hamstre i horder av cats eye

jeg bruker VINTAGE PHOTO(brun) og PEELD PAINT(grønn) heeele tiden. Elsker di fargene der og passer perfekt samen.
Jeg har mange andre farger også men disse to er mine favoritter.

Hmmmm...no e da 1 veke sia eg skreiv innlegget, og sitte allerede her med 4 forskjellige fargar [8D] [:D] Sånn kan det gå! Komm heldigvis øve ei inne på scrapping.no som solgte akkurat dei to eg ville ha for 75 kr (Vintage Photo og Black Soot), superfornøgd med da! Ellers har eg kjøpt ein anna so heite Brushed Corduroy, ein litt lys brunfarge. Veldig fornøgd med den òg [:D] 

her koster dem nye 35,- eller 39,- stk. Det er på KONTANTENGROS i Stavanger.

ORIGINAL: LilleMusMei

hæææ? selger de scrappeting?? har ikke vært der på flere år...har de mye?

ORIGINAL: someone

JEPP dem har en god del ting å tang. Ark og stempler. Blomster og stempelputer. dubbedutter å dibbedatter [;)] Du må nok gå å ta en titt [:)]

ORIGINAL: Malin!

ORIGINAL: someone

JEPP dem har en god del ting å tang. Ark og stempler. Blomster og stempelputer. dubbedutter å dibbedatter [;)] Du må nok gå å ta en titt [:)]

det visste jeg neimen ikke[:D]
hvordan er prisene der da? ser distress ink var en god del billigere en andre steder i hvertfall[:D]

Synes egentlig ikke dem er så veldig billige utenom Distress Ink da. Kjøper heller tingene på Time Foto eller den på Sola jeg da [;)]
men dem har jo en del ting som ikke andre har.

Back
Topp