Distre...?!

Daizy

Forumet er livet
Hei alle! Jeg synes jeg er så innmari surrete og distre om dagen,har vel egentlig alltid vært litt sånn men synes det liksom har blitt verre i det siste...hi hi...[:)] Glemmer ting vi nettopp har snakka om, bare kaos hvis jeg skal lage mat og i det hele tatt føler at jeg bare går og suller, jeg...
Er det flere som har eller har hatt det sånn? Tenkte bare på om det er "normalt" under graviditet, jeg da...?

muli det er pga svangerskapet... jeg er vertfall blitt distre etter jeg blei gravid..kan ikke skjønne at det er pga noe annet.. for jeg har aaaldri vært det før!!! [:)]

Spør noen meg hva jeg gjorde på i går, kan jeg garantert ikke huske det. Da må det i såfall være noe veldig spesielt, hehe.........
Og jeg pleier å være den som alle spør hvis det er noe de ikke husker [:D]

Distre har jeg vel alltid vært, men jeg har ikke blitt noe bedre etter at jeg ble gravid... virker som om hjernen min bare klarer å fokusere på en ting om dagen, og det er magen min....[;)]

Helt sykt hvor distre jeg har blitt!! Vet ikke hva jeg nettopp har snakka om, og går bare og suller rundt i mitt eget univers....
Har fått noen kommentarer i det siste. Er visst ikke helt med for tida.[;)]

Skjønner veeldig godt hva du mener- jeg har omdøpt meg sjøl til "fjerne erna" jeg [:D][:D] Fokuset er retta mer innover enn utover for tida..

Hi hi...så bra å høre at det ikke er bare meg! Begynte nesten å bli litt bekymra jeg, men da kan jeg egentlig bare slappe av nå når jeg vet at det ikke er bare meg![:)]

Back
Topp