Distre

Trinusn

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Julibarna 2019
Septemberlykke 2021
Flere som er veldig distre for tiden? :) jeg klarer ikke alltid lenger å holde følge i samtaler, hodet mitt går på vandring hele tiden! Tenker på alt mulig om babyen og utstyr, kjenner på at han beveger seg etc.. Sikkert tidenes kjedligste samtalepartner for tiden :p

Merker også at jeg bli bare mer og mer glemsk og vimser mye, glemmer ting jeg skal og må skrive alt ned :p

Hehe, som å høre meg selv! Du er absolutt ikke alene!! :-)

Jeg blir heeeelt borte til tider, og noen ganger må jeg ta meg selv i å virke uinteressert i andres samtaler og "late som" at jeg er interessert. :-)

Hehe, som å høre meg selv! Du er absolutt ikke alene!! :-)

Jeg blir heeeelt borte til tider, og noen ganger må jeg ta meg selv i å virke uinteressert i andres samtaler og "late som" at jeg er interessert. :-)

Jeg også.. :p
i går glemte jeg at jeg snakka med pappa i telefonen... Huff! Bra han tåler en "støyt" :p

Jeg er også helt rar i hodet. Legger lommeboka i kjøleskapet, går fra bilen ulåst midt i Oslo, glemmer det jeg holder på med, mens jeg holder på osv.

Jeg og!! Igår satt jeg på med ei venninne, så kjørte hun bak en bil. Og jeg kjører kanskje litt mer forsiktig enn hun. Så jeg skulle bremse jeg da, for jeg syntes vi havna litt oppi rumpa på bilen foran... tråkka febrilsk og leita etter bremsepedalen uten å finne den. Skreik og fikk panikk. Venninna mi bremser forsiktig og ser dumt på meg. Jeg trodde jeg kjørte selv. Hvordan er det egentlig mulig å bli så fjern?! Haha!

Bare vent til babyen er kommet ut
Distré som gravid ja, men den boblen man havner i etter fødsel kan ikke sammenlignes jeg knuste en tlf etter jeg hadde fått eldstemann, for jeg la den på taket til bilen satte poden inn og så kjørte jeg...

Godt det ikke bare er meg :D

Jeg er helt borte, glemmer hva jeg skal selv om jeg prater om det med mannen, husker ikke hvor jeg legger ting, faller ut av samtaler.. Det jeg gjør mest er vel å spørre mannen hva vi prata om for typ 10 sekunder siden :p

Uff, og dette skal bli verre i ammetåka :p jaaja...

Back
Topp