distre??

back to basic

Forumet er livet
VIP
noen andre av dere søte damer som er like distre som meg?

jeg kan bruker flere timer på matbutikken og bare stirre ut i rommet, fordi jeg har glemt hva jeg skulle.
og bruker flere minutter i kassen fordi jeg har glemt pinkoden til kortet...

Jeg sliter med å fullføre setninger jeg. Håper det gir seg snart - vedlig irriterende å bli så glemsk og surrete.

huff kristine vi kan glede oss til ammetåken kommer over oss...

Gleder meg vilt til den ammetåken ja. hoho. I mens melder jeg meg inn i distre klubben;)

melder meg inn i denne jeg også, i går klarte jeg å skrive og virkelig tro det selv at det både var 7, 8 og 9 juli på samme dag...

samboeren kommenterte bare stille borti et hjørne: Og du har egen butikk...........

Har aldri kommet ut av ammetåka etter at førstemann ble født for 2 år siden. Nå er jeg så trøtt om dagene at det er verre enn noen gang. Hi hi. Håper det blir litt bedre etter hvert

JEG SPERRA BANKKORTET MITT I STAD!!! hjelpes haha...

Sto og banna og sverta i butikken, for pinnkoden til moben ikke virka på bankkortet... Så etter 3 forsøk stod det at kortet var sperra:S blææææ assa... kom på at det var pinnkoden til mob når jeg satte meg i bilen [8|]

ORIGINAL: nadja1986

Sto og banna og sverta i butikken, for pinnkoden til moben ikke virka på bankkortet... Så etter 3 forsøk stod det at kortet var sperra:S blææææ assa... kom på at det var pinnkoden til mob når jeg satte meg i bilen [8|]

eg kunne ha gjort nøyaktig det samme..

så sitter dubbedassen å sier at "Ja det vet jeg at du kunne"[:@]

ORIGINAL: Kristine79

Jeg sliter med å fullføre setninger jeg. Håper det gir seg snart - vedlig irriterende å bli så glemsk og surrete.

jeg å!!! Og så glemmer jeg hva jeg NETTOPP snakket med sambo om og kan begynne på det samme igjen og igjen[8D]

hehe, jeg glemmer bursdagene til mine nærmeste.. å når jeg kjører bil kan jeg kjøre en helt annen plass en jeg egentlig skulle fordi jeg glemte d et sekund.. Å på siste kontroll glemte jeg og ta med svangerskaps papirene:O

ORIGINAL: Kristine79

Er egentlig ikke noe å le av [8|] for jeg får jo ikke brukt penger på det vi skulle ordnet i helga og må da bruke visa kortet, som jeg egentlig IKKE skal røre... Men det er vel litt nød når du er så dum og sperrer kortet[8|]

huff=/ er kjipt når man sperrer kortet... Men kan du ikke ringe banken i morrgen på kundeservice og åpne det:)?

Her har det heldigvis ikke slått til ennå,tror jeg da. Trodde ikke jeg var distre sist heller jeg,inntil folk forteller om ting jeg overhodet ikke kan huske [8D]
Levde åpenbart litt i min egen verden.

ORIGINAL: dorthea89

huff=/ er kjipt når man sperrer kortet... Men kan du ikke ringe banken i morrgen på kundeservice og åpne det:)?

Nei... prøvde å åringe de... Men dama sa bare at jeg må vente til mandag, for må vist legitiere meg på en eller annen måte... bra vi har pass sier jeg bare hehe

ORIGINAL: dorthea89

Nei... prøvde å åringe de... Men dama sa bare at jeg må vente til mandag, for må vist legitiere meg på en eller annen måte... bra vi har pass sier jeg bare hehe

hehehe JA

Back
Topp