distre om dagen

elinw

Glad i forumet
Hei[:)]

Er det flere her som er meget distre om dagen? Jeg merket det f.eks. i dag når jeg skulle lage middag. Vi skulle ha wok med ris og hvitløksbaguetter. Jeg satte på ovnen og fikk fikset baguetttene og satte videre i gang med å steke kjøttet og grønnsakene, men glemte helt risen. Når woken var nesten ferdig kom jeg på risen og den skulle jo koke i ca 20 min[:@]. Jeg satt på vannet, men glemte å ha i salt... Da maten omsider var ferdig og vi var klare til å spise oppdager jeg at saltet i risen var glemt, men det var jo absolutt i seneste laget. Vi strødde over salt etter at vi hadde fått maten på tallerkenen. Heldigvis er samboeren min veldig forståelsesfull om dagen.

hehe JAAA! Veldig distre nå i det siste!:) Glemmer ting hele tiden, og det at jeg har kjeler på komfyren har jeg glemt x antall ganger, så det har brent seg og kokt over:/ Er nok en del av det å være gravid:)

Det var godt å høre at det ikke bare er meg som er slik om dagen:)

Migrene har en tendens til å gjøre samme saken med en - så for meg er det sån uansett - men nå kan jeg kanskje påstå det er pga graviditeten istede for migrenen.. litt mer sjarmerende!

Min 'beste' hittil var på onsdag.
Jeg var å handlet, og hadde på forhånd sagt til gubben at jeg hadde lyst til å kjøpe et lite babyplagg (bare ett liksom...), han bad meg vente til vi i det miste vet kjønnet!
Så, på senteret står jeg å titter inn i en butikk og kjenner at seksjonen med barneklær roper ut til meg, men jeg bestemmer meg for å være sterk og ikke gå inn. Så jeg shopper videre i andre butikker og går hjem!

Først dagen etter, på vei til min venninne, kommer jeg på hvorfor jeg i det hele tatt hadde gått på senteret! Det var for å kjøpe barneklær, til hennes nyfødte sønn, som jeg da var på vei for å besøke for første gang!!! Er det mulig?
Det ble en hastestopp innom en brio-butikk på veien og kjøpe en leke i stede!!!

Hei elinw

Ja kjenner meg godt igjen [:)]

Jeg prøver så godt jeg kan å vaske klær og holde huset i orden, men mannen min bare rister på hodet. Her om dagen hadde jeg satt på vaskemaskinen, og hver gang jeg var på mine daglige tissturer der inne kom jeg på at "aha jeg må henge opp de klærne" for maskinen var ferdig..jeg gikk og vasket hendene mine og glemte hele vaska...når kvelden kom lå klærne fremdeles i...Så jeg satte dem på en gang til fordi det ikke skulle lukte sånn ekkelt vann av dem..Dagen etterpå var jeg like dan...men fikk hengt dem opp på kveldinga.. Skjønner ikke hvordan det er mulig å "glemme" så utrolig masse...Føler meg som en sombie om dagen, lever liksom i min egen bobble eller noe...
Håper virkelig at det hjelper seg snart.. Ellers er jeg så utrolig trøtt og sliter med å holde meg våken...må sove noen timer på formiddagen og greier..Føler meg så frustrert fordi jeg får jo ikke gjort noen ting..bare suser rundt...huff..Det er vel noe som hører med

Back
Topp