Distré og gravid

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Blir gal av meg selv snart, hvor har d blitt av hodet mitt?? Er rundt 22 uker på vei,og den berømte gravid hjernen har slått til for fullt! Glemmer mye og jeg som har kontroll på så og si alt. Den kreative delen av hjernen virker å være sporløst forsvunnet, og matlaging.. hva er d? (Jeg liker veldig godt å være kreativ og å lage mat) skulle lage kalkunpai i dag..bunnen ble ikke som den skulle,og jeg var såå kreativ å lagde kun kalkun,egg og ost til fyll..wtf?!?:P

Det er bare å innse at dette er din nye hverdag :knegg: Etter gravidhodet kommer ammetåken, så småbarnshjernen... Og får du vet ordet av det så en minste barnet ditt 9 år og du er fremdeles i tåka!

Hilsen kjempetåka :D

Det er en ny verden. Både tåke, dis og den tykkeste grøt. Glemmer og gjør blemmer ustanselig. Glad jeg ikke glemmer barna.

Det er bare å innse at dette er din nye hverdag :knegg: Etter gravidhodet kommer ammetåken, så småbarnshjernen... Og får du vet ordet av det så en minste barnet ditt 9 år og du er fremdeles i tåka!

Hilsen kjempetåka :D
Har tre fra før pluss to bonus barn, og kan ikke huske at jeg har vært så ille tidligere,bortsett ifra ammetåken og d er åtte år siden sist:) d bare må gå over snart!:P

Son kan der gå :p blir bedre etterhvert :p

Flaueste var at jeg glemte å låse døra på et offentlig toalett og ja..døra ble selvsagt åpnet..men tror d var flaut for hun som åpna å:P

Bare vent til du drar på butikken med Handlelapp og kommer hjem uten halvparten av det du skulle ha :P

Haha, her leste jeg DIARE og gravid og kjønte ingenting da jeg leste teksten :p

Haha jeg handla tobakk til mannen igår fikk med bare den automat lappen hjem glemte og hente selve tobakken :P
Så samme her glemmer ALT :Ø nesten altså ;)

Back
Topp