Distrè

schnuppa

Forumet er livet
Er endel mer distrè en før [:o] . Flere som har det sånn??

JA!!!!
Jeg har blitt helt ekstrem etter jeg ble gravid...Husket alltid alt mulig før, men nå sklir det rett gjennom hjernen gitt....[8D]

Jeg skjønner ingenting jeg husket alt før, nå husker jeg svært lite.. [:-]

Hvor langt er du på vei???

Kjenner til det ja.. Ble ikke så distrè i førsten av svangerskapet, men nå går det helt i surr!! he he
Samboeren skjønner ikke hva som skjer med meg, for før hadde jeg kontroll på alt.. [8|]

Ja sån var jeg i forrige svangerskap, at det kom langt uti. ( tror dette er rimelig normalt) Men jeg er liksom helt fjern allerede nå. Hvordan er jeg når jeg er i uke 35 da???? Altzheimer? [:-]

uæææ ikke si det er jo bare 26 år jo.. [8|]

He he he

er kjempe disre'. det er så irriterende. glemmer alt[:'(] samboer er også slik. det har smitta over til han[:D]

Så dere går bare rundt å glemmer dere to. ups håper det ikke er smitsomt [X(] he he Da sliter vi hjemme.. [:-]

Uheldigvis for meg så er samboeren også ganske distrè av seg, så nå hender det at det klusser seg helt for oss.. Før var han vant med at jeg passet og husket på alt, men nå må han visst gjøre det selv.. [:D]

ganske distre ja...som om jeg ikke var det fra før.lurer på hva som skjer når ammetåka kommer??!! glemmer vel hva jeg heter da...[;)]

Å så godt å høre at det er flere der ute som har det sånn.. jeg er skikkelig fjern og sløv for tida..ikke noe morro nei!!!

ORIGINAL: Jas

JA!!!!
Jeg har blitt helt ekstrem etter jeg ble gravid...Husket alltid alt mulig før, men nå sklir det rett gjennom hjernen gitt....[8D]

Signerer!! Blir ikke ting gjort med en gang jeg kommer på de blir de ikke gjort i det hele tatt [8|]

Melder meg inn i klubben [:D] Latterlig at det går ann... løper rundt meg selv og husker ikke hvor jeg har lagt ting og tang. Også glemmer jeg hvorfor jeg går inn på forskjellige rom, glemmer hva jeg skal der lissom - plutselig står jeg på badet og er helt "blank" *ler* Får håpe hjernecellene mine begynner å samarbeide igjen snart........

Hihi.... Ja jeg kjenner meg igjen.
I går ble jeg sur på mannen min for at han hadde avtalt å gå ut på fest med noen venner i dag uten at jeg fikk være med (har ikke sett hverandre så mye i det siste) da svarte han: Jammen du skal jo på jentekveld i morgen. Snakk om å surre. Har allerede planer selv, men det hadde jeg jo glemt. [:D]

velkommen i klubben,jeg husker så dårlig for tiden. er faktisk skremmende noen ganger.

Back
Topp