Disse symptomene!

Konduktørfrua

Forelsket i forumet
Åssen er det med symptomene deres folkens?

Hos meg så kommer de litt- også er de vekk. Nå har jeg ikke hatt noen symptomer på 2-3 dager? Hjelpes er det normalt? Anyone? :p

Helt normalt at det kommer og går :) Jeg er av og på kvalm, veldig trøtt og lite energi, fortsatt litt strekninger i livmor.

Helt normalt at det kommer og går :) Jeg er av og på kvalm, veldig trøtt og lite energi, fortsatt litt strekninger i livmor.

Sign! :)Er forsatt trøtt og sliten. Men verken ømme pupper eller kvalmen er her.. Kanskje hvis jeg legger go' viljen til så merker jeg noe.

Strekninger har jeg ikke i det hele tatt.

Kommer og går her også, forrige uke følte jeg meg mye bedre men siden lørdag har jeg spydd masse:shifty: er 7+0

Det samme gjelder for meg. Symptomene svinger fra dag til dag og i løpet av dagen. Kan være i god form, men så kommer kvalmen snikende, spesielt hvis jeg ikke har spist på en stund og skal lage middag.
Det eneste symptomet som har vært stabilt er trøtthet. Er så utrolig trøtt og kan sove nærmest ubegrenset :sleep011

Det kommer og går hos meg. Gikk til jordmor forrige uke for å sjekke, men alt var slikt det skulle. Jeg er for det meste trøtt, sjeldent kvalm og litt ømme pupper innimellom. Men tror jeg har generelt sluppet unna det værste. Er 9+3 i dag. :)

Var på tul på fredag- grunnet smerter. Men alt var da i orden. Så sikkert bare jeg som har lest litt for mye av det negative.. :/

Har også sluppet unna det aller verste, men det forsvant så brått.. :p

Var på tul på fredag- grunnet smerter. Men alt var da i orden. Så sikkert bare jeg som har lest litt for mye av det negative.. :/

Har også sluppet unna det aller verste, men det forsvant så brått.. :p

Blir lett til at vi bekymrer oss når vi leser om det negative. Her å kommer og går symptomene.
Godt å få bekreftet at alt er bra :-)

Back
Topp