Disse soverutinene...

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Vi er litt ute av kontroll om dagen.. Han sovner alltid i 8-tiden, noe han har gjort før, men da pleier han å våkne igjen i 23-tiden. Nå klarer jeg ikke vekke han ordentlig så han spiser bare 30 ml[&:] Og v åkner deretter i 3-4tiden på natte og vil ha mat. Han får ikke før 5-6 tiden. Vil ikke lage matrutiner på natta.
Noen råd? Kan jo ikke tvinge han til å ikke sovne 8 heller[8D]

Du får han ikke til å "sove over" kl. 23 da? Er jo tydelig at han ikke er spesielt sulten i 23-tiden siden han ikke spiser mer. Prøv å justere litt på åssen han ligger..gi han sutten..stryke han forsiktig mellom øyebrynene...pleier å funke her.

Vi har begynt å legge BA mellom kl.20 og 22 nå (han sovner faktisk før midnatt nå..weehee). I går sovnet han kl. 22...da hadde han fått mat i 20-21-tiden...sov til halv 4 i natt før han fikk mat.

rutine???? Her soves det hele dagen, men små avbrekk med litt pludring, lek og mat.....rutine er et fremmedord....

Jeg prøver alltid med sutten først, for å drøye nattmaten lengst mulig.
Stort sett går det 1-2 timer til - for han sovner igjen.
Igår spiste han ved 22.30 tiden, og fikk mat igjen ved 05.30, og dagen før fikk han mat 6.30. Så sovner han etter mat og sover noen timer til. Når han våkner tar jeg opp rullgardinen litt så ligger han der å pludrer før han blir stelt[:)] - ikke noe gråt...

21
ORIGINAL: Nates Mamma

rutine???? Her soves det hele dagen, men små avbrekk med litt pludring, lek og mat.....rutine er et fremmedord....

signerer!! vi har heller ingen rutine.... klarer liksom ikke helt å få til det da...!!

Back
Topp