disse skumle forventningene...

Dilbertina

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Denne mnd VET jeg vi traff på el, så forhåpningene er så utrolig store.. Har jo en del symptomer, som f.eks. veeldig ømme og tunge bryst. Men vet jo det bare er tull å spekulere, og at det eneste som fungerer er å vente og se.. men tida går så saaaakte når det gjelder akkurat det! Har altfor mye å gjøre egentlig og tida strekker ikke til når det gjelder andre ting, men tida til testing virker uendelig.. [:'(] og det irriterer meg noe vanvittig at pms er så likt graviditetssymptomene. hvorfor er vi lagd slik da???
Et lite hjertesukk bare... Tester på lørdag om tanta ikke dukker opp til da... På fredag er det nøyaktig to uker siden positiv el-test..

Lykke til dere andre som venter også!!

Skjønner hva du mener! Tiden går altfor sakte når det gjelder nettopp det! Vi traff også på EL,noe vi har gjort flere ganger,men null resultat! Håper du er heldig da...

Enig i det! Tiden går kjempesakte.... føles som år, minst![:'(]
Håper det har klaffet denne mnd da[:)]

Beslektede problemer her også... Nå burde jeg jo i teorien ha el i dag (tester ikke, så jeg går på datoer her), men så har jeg plutselig vært kvalm sånn helt uten grunn hver ettermiddag i en uke omtrent, minst. Tenkte liksom ikke over det til å begynne med, for jeg er bare litt kvalm, og det blir jeg når jeg er sliten, men er ikke mer sliten enn vanlig så vidt jeg vet... Så begynner jeg jo å lure, da. VELDIG tidlig el? Eller mens til tross for graviditet? Jeg har jo faktisk ikke testa de siste månedene fordi tante rød har kommet når hun "skulle". Er det på tide å ofre en test på å avkrefte igjen?

Ja, det er veldig lett å lage og leite etter symptomer! Nå har jeg "bare" 16 dager igjen til IKM! Johoo![:D]

Heisann
Kjenner godt igjen de forventningene og ventetiden. Vil bare ønske deg lykke til, håper inderlig at du er gravid!

Klem!

Ønsker deg lykke til med testing jeg!

Håper det har klaffet denne måneden!

M

oh.. ÉN dag igjen....!!!! men har tenkt å vente til over helga med å teste, se om tanta kommer.. Men har mensmurringer(ikke noe nytt da, har hatt det i et par uker), og tappen sitter lavt og er relativt åpen.. Så jeg tror vel i grunnen ikke at det har klaffet.. spentspentspent[:D] Men på en annen side så er puppene mer enn normalt ømme!.. HMMM!!

Takk for lykkeønskinger! Right back at ya'll! [:D] *smask*

Lattermild: kanskje du blir kvalm rundt el? Du kan jo teste, skader ikke det (bare lommeboka)!

LYKKE TIL ALLE, og håper ventetida ikke snegler AAAlt for mye[;)]

Back
Topp