Disse rare drømmene altså

jeg har ikke de veldig spennende drømmene på natten lengre, men når jeg hviler/sover på dag tid... jøssenavn for noen ville drømmer...
men til nå har jeg drømt at- jeg har født et katte kull, et hunde kull. at min sønn knakk foten og jeg var høygravid og gikk inn i fødsel pga påkjenningen.
rare fotball kamper, hvor dommerene plutselig byttet plass med spillere, og plutselig så var det nord koreanske dommere som delte ut kort på måfå... sånne type ting... :P

Jeg puttet hånden min inn i munnen på en tiger. Jeg våknet kort tid etterpå med følelsen av at det er noe man ikke burde gjøre. Var en veldig fin tiger da :p

Jeg har drømt at jeg fødte ei jente hjemme, og at jeg tok imot barnet selv.

Har også drømt at mi søster fikk en til baby, en gutt som hun kledde opp i rosa klær

Også drømte jeg at jeg passet babyen til søskenbarnet mitt (de fikk barn for 2 dager siden), og jeg måtte gjemme meg på loftet med babyen siden det var noen som var ute etter henne

Mange rare drømmer altså haha

Ja, dette kjenner jeg meg godt igjen i, et rikt drømmeliv! Kan lure på hvor det kommer fra noen ganger.. I natt drømte jeg at jeg var på tur med ene venninna mi, og når hun skulle signere på kredittkortregninger som signerte hun utelukkende med Jan Thomas. Og måtte presisere at det var Thomas med Th... Hun hadde visst gjort et navnebytte, så hennes fulle navn var Mia Jan Thomas ;)

Sovna på sofaen i stad, og drømte at det stod en stor elefant på verandaen! Og det var en så realistisk drøm at jeg ropte "hvor er elefanten" til mannen min da jeg våkna! :-) :-) Hahaha!

Jeg drømte også at jeg røyket i natt. Og drømmen inneholdt masse detaljer om hva jeg feks skal gjøre den kommende uken, så den virket kjempe ekte.

Jeg drømte også at jeg røyket i natt. Og drømmen inneholdt masse detaljer om hva jeg feks skal gjøre den kommende uken, så den virket kjempe ekte.
Rart hvor virkelig alt kan virke. Jeg kjente smaken av røyken og at jeg ble tørr i halsen..
Det skjer sinnsykt mye rart i drømmene mine, alt fra typens xkjæreste plutselig er min beste venn,til at jeg krangler med lastebilsjåfører eller er på tur

I natt drømte jeg at jeg hadde livmorhalskreft og måtte ta keisersnitt til fødselen og fjerne hele livmorhalsen etterpå. Heldigvis at jeg har tatt celleprøve som var fin før graviditeten! :sour:

Back
Topp