Disse penga...

Alexanders mamma

Gift med forumet
Føler dere at det blir brukt mere penger under permisjonen?
Eller er dere flinke til å prioritere?
Jeg er ikke så flink[:@]

Jeg er ikke flink i det hele tatt. Setter av penger til regninger og mat. ska spare det som blir igjen, men.... er ikke så mange sparepenger på konto her, nei...

Foreløpig har jeg brukt mindre penger enn før... Det er mest på grunn av at Mia ikke har villet ligge/sove i vogn, så jeg har for det meste holdt meg nær hjemme. Mannen min har gjort det meste av shopping av mat (og når han handler så kjøper han bare det vi trenger...). Men nå har Mia begynt å sove litt i vognen sin, så vi har vært på litt flere turer i det siste, og dermed går det mer penger igjen.

Jeg bruker ALT for mye penger!!! Er så utrolig mye å kjøpe på internett [8D] Så om jeg ikke hadde hatt det, så hadde det nok gått mindre menger ja..

Må sei det er lett å stikke innom senteret når vi går på tur, så det blir brukt meir pengar enn lov her[&:]

ORIGINAL: Munemor

Må sei det er lett å stikke innom senteret når vi går på tur, så det blir brukt meir pengar enn lov her[&:]

Huff ja, det er lett å stikke innom en butikk eller to når man er ute og rusler... Og så er det så mange fine babyklær å få kjøpt!!! Sambo bare rister på hodet!! Hi hi..[;)]

Back
Topp