disse middagsglassene igjen.. !!

bella_lianda

Glad i forumet
Her er det BARE spagetti og kjøttsausglassene fra Nestle som gjelder.. og kjøttkaker i brun saus fra Småfolk.. alt annet spyttes ut eller går til nøds ned godt blandet med fruktpurè.. men da er hun misfornøyd[:(]

jeg kan vel ikke bare gi henne disse to typene hele tiden?? hva gjør dere med samme problem? gir dere grøt istedenfor eller får dem ikke noe annet før neste måltid igjen? er så kjipt de dagene jeg gir henne nye glass for da spiser hun jo ingenting det måltidet..

har du prøvd å lage maten selv? Ofte er det bedre mottatt hos barna

hei og takk for svar[:)] er en stund siden jeg har lagd maten selv til henne nå.. er så lettvint med disse middagsglassene[;)] ..men ender jo med at jeg kaster mer enn hun spiser! kanskje jeg skal prøve å lage til henne igjen.. syns å huske at hun spiste grønnsaksmosen jeg lagde til henne..

da er det fram med mixern igjen da, thanks[:D]

HIPP sin barnemat er det eneste som går ned her på høykant. de er det utrolig god smak i.. Eneste som blir brukt her i huset. [:D]

ORIGINAL: eilejoha

HIPP sin barnemat er det eneste som går ned her på høykant. de er det utrolig god smak i.. Eneste som blir brukt her i huset. [:D]

har et lager med HIPP i skapet så skal prøve den med potet og majs imorgen hvis jeg ikke rekker å mixe noe selv..

ja, gjør det. :) 

Back
Topp