Disse menssmertene!

Utålmodigemeg

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Oktoberfruene 2018
Våknet i dag igjen med skikkelige menssmerter, ganske redd :o
Akkurat 4+0... Kjennes som jeg har tatt 300 sit ups innimellom smertene..

Kan være mye av de,spesielt rundt den tida man egentlig skulle hatt mensen.Kjenner murringer hver dag.men var verst rundt uke 3-4 :)

Jeg ble også litt redd av og til over det samme! Hadde det fra ca midt i uke tre og til nå (5+2) Nå er jeg mer bekymret for at både det og de ømme puppene er i ferd med å forsvinne, så man blir vel aldri fornøyd :p

Det eneste de sier er vel at alt er normalt, så lenge man ikke blør og har kramper samtidig? :) prøver hvertfall å si det til meg selv, selv om det ikke alltid funker like bra, haha :p

Jeg ble også litt redd av og til over det samme! Hadde det fra ca midt i uke tre og til nå (5+2) Nå er jeg mer bekymret for at både det og de ømme puppene er i ferd med å forsvinne, så man blir vel aldri fornøyd :p

Det eneste de sier er vel at alt er normalt, så lenge man ikke blør og har kramper samtidig? :) prøver hvertfall å si det til meg selv, selv om det ikke alltid funker like bra, haha :p
Det er så sant! :P Sier ja takk til synptomer, men bare de som er gode, og jeg vet jo ikke forskjell :P

Back
Topp