Disse mensmurringene gjør meg GAL!

Minni

Forelsket i forumet
Jeg rett og slett HATER disse murringene! Er sikker på at blodet kommer etter vært dobesøk. Går rundt og tenker på det heeele tiden..

Noen som vet når disse murringene skal gi seg?

Off, sånn hadde jeg det også under sist svangerskap. Var på do og sjekket det hele tiden.
Kjenner jeg er litt roligere denne gangen, men blir ofte bekymret.
Dersom jeg husker rett tror jeg det ga seg mellom andre og tredje måned. Og etter det kom det en gang av og til....

Har en del av de jeg også... Må sjekke papiret etter hver do-tur, håper det gir seg snart for oss alle :)

Ja må sjekke papiret hele tiden. Slitsomt! Men er vel alltid noe å bekymre seg over.

Husker med en av de andre ungene, da var jeg 8-12 uker på vei i desember. Og dopapiret jeg (og de fleste andre) hadde var Lambi med RØDE nisser på! Haha! Kan tro det gikk kaldt nedover ryggen min endel ganger da

Minni skrev:
Ja må sjekke papiret hele tiden. Slitsomt! Men er vel alltid noe å bekymre seg over.

Husker med en av de andre ungene, da var jeg 8-12 uker på vei i desember. Og dopapiret jeg (og de fleste andre) hadde var Lambi med RØDE nisser på! Haha! Kan tro det gikk kaldt nedover ryggen min endel ganger da

Haha, sånn var det jula jeg var gravid med mini også ;p Måtte kjøpe meg egen pakke så typen fikk bruke opp det røde :p Skal IKKE kjøpe det i år nei ;)

Æsj, jeg også sjekker etter hvert dobesøk omtrent.
Murringene var verst frem til jeg var på ul i forrige uke.. Trooor kanskje det murrer litt ekstra her om jeg er nervøs og bekymra ;P
Kan ikke huske at det var murringer så lenge sist gang heller.

Murringene er ganske sterke her oxo. Men husker jeg riktig er det vist pga morkaka driver og fester seg goooodt inn i livmora våres... Slik holder den på til vi er ca 3 mnd på vei...

Back
Topp