Disse "lure" forsikringselskapene

Apeloffen

Forumet er livet
Har forsikring på min toyota corolla 86.mod hos Gjensidige. Betaler 6200 kr i året..615 kr i mnd. Men Nå flytter jeg over til Terra forsikring,siden jeg har byttet bank. Der betaler jeg 3190 kr i året, altså 260 kr i mnd. Så ringer de fra Gjensidige, hvor de "tilfeldigvis" har oppdaget at jeg betaler jo rimelig mye på bilen min, og fra og med November, så blir forsikringen min 4400 kr i året.. Men han måtte jo bare innrømme det at det tilbudet jeg har fått fra Terra, er veldig bra.. Så han avsluttet bare med å ønske meg en fortsatt fin dag[:D][;)]

Jepp, kan være lurt å bytte forsikringsselskap. Vi har akkurat byttet selv fra gjensidige til vesta.

Med gjensidige betalte vi nesten 12 000 i året på forsikring av 1 bil, villaforsikring, reiseforsikring, personforsikring på meg og forsikring på Benjamin.

Nå betaler vi litt over 10 000 i året for det samme, i tillegg så er huset forsikret mot sopp og råte og samboeren har fått seg en personforsikkring som gjør at han velger å sove med et øye åpen.[8D]

Men jeg tror at de forskjellige forsikringselskapene passer til forskjellige folk i forskjellige situsjoner, for oss som er en småbarns familie så var veste billig, men for pappa som bor alene på gård og har voksne unger bortsett fra lillebror min på 16, så var gjensidige best, fordi de var de eneste som hadde et tilbud på forsikring av gården hans.

Back
Topp