disse hormoner as

sahara82

Blir kjent med forumet
Er så lei meg idag,skjønner ikke hvorfor. Er vel disse populære hormonene som herjer... Har hatt et par gråtetokter idag.. Huff..

17 dager til termin

Skjønner hvordan du har det!
Slitsomt der der..[&o]
trøste deg litt da.

Takk takk! Er så deilig å få skrevet ned litt ting og tang på babyverden!! Mye går ellers utover samboeren!!

17 dager til termin!

Hahaha.. gjett om det gjør!! Det skulle bare mangle, litt må de igjennom også. Men, det er godt å få ut en del her, hvis ikke kunne jeg lett terrorisert typen litt vel for mye[&:]

Hehe, sant det... Synes nesten litt synd på han av til når jeg er "normal" igjen. Men han klager heldigvis ikke,hehe....

17 dager til termin!

Enda godt er det! hadde han prøvd å klage så hadde det blitt enda værre å være mann. Neida, det er virkelig godt å ha disse mennene her i denne tunge tiden vi er i nå.

Typen skulle egentlig jobbe borte et helt døgn fra i morgen av, jeg tippa helt over her jeg satt. Så han må pent nødt til å ta toget hjem[8|]
Sitter med litt dårlig samvittighet her nå, men... det er jeg som sliter mest! orker ikke tanken på at han ikke skal komme hjem om natten.
Utrolig avhengig av kjæresten min nå..

Ja,de kan bare prøve seg!! Ikke ha dårlig samvittighet,de skulle bare visst hva vi innerst inne gikk igjennom!!

17 dager til termin!

Vet alt om det... Tungt til tider... Skjønner ikke hvorfor jeg skal være trist egentlig, men det er nok disse hormonene[:-][:'(]

Ja, ibland måste jag påminna mig om att det är hormoner som herjar med oss. Jag blir så fort orolig när jag blir deppig utan grund...eller helt plötsligt storgråter eller blir rasande eller orolig. Såå nästa stund kommer det ett lyckorus som avslutas med em liten smula ångest, hahahahahaha

kjenner meg igjen i beskrivelser her.....

Stakkars sambo her.... her skal "alt" følelsesmessig fikses på til tider. Alle problemer vi har hatt gjennom forholdet må bort. Jeg vil jo lissom ha alt klart når jenta kommer. Farli farli.... man kanke løse alt på engang. Men sier til han att han må ta meg med en klype salt...
Prøver iallflal holde meg i stramme tøyler om dagen så får ta en ting om gangen..eller ..en dag om gangen ja..

Er vist vanlig for oss gravide holde på sånn her...vi nå driver lager vårs ett rede vi nå vettu...hvor det skal være fred og ro og haarmonyyyy!

Klems brutale brutus

føle mej mejr sleta ej[&o] spess idag!![8|]
lejde mej støtt oxo[&o]

ska bli godt å bli ferdige jah!!!!!

Back
Topp